شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نساجی#نفت#صنعت نفت

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

صنعت نفت آبادان با آنالیز و شناخت کامل نساجی به پیروزی رسید

صنعت نفت آبادان با آنالیز و شناخت کامل نساجی به پیروزی رسید

قائمشهر- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آنالیز و شناخت خوبی که از تیم نساجی داشتیم و با ترکیب خوب در زمین صاحب بهترین نتیجه ممکن برابر این تیم شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مکوندی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش صنعت نفت آبادان برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: شناخت خوبی مقابل نساجی داشتیم ومی دانستیم که مقابل چه تیمی بازی می‌کردیم.

وی، افزود: از نقاط ضعف تیم نساجی و بستن خطوطی که فکر می‌کردیم نساجی می‌تواند به تیم ما ضربه بزند، عملاً جلوی حرکت تیمی نساجی را گرفتیم و اجازه بازی سازی و موقعیت سازی به میزبان ندادیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: هرچند مالکیت توپی با تیم نساجی بوده اما با اندک موقعیت خودمان توانستیم نهایت استفاده را از این تیم ببریم.

مکوندی، با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت ما در انتهای جدول و نساجی در رده ششم به دنبال گل نخوردن و کسب حداقل امتیاز از این تیم بودیم، تصریح کرد: البته اول نگاه ما در بازی به گل نخوردن بوده و پس از نیم نگاهی به پیروزی داشتیم و خوشحالیم که نتیجه لازم را گرفتیم.

وی، افزود: خوشحالیم از بابت این پیروزی که بابازیکنان ما توانستند به خوبی همه موارد فنی که سرمربی خواسته بود را در زمین انجام دهند.

مربی صنعت نفت آبادان، درخصوص داوری مسابقه نیز گفت: در خصوص داوری باید کارشناسان نظر بدهند اما قضاوت بدی نبود.

به گزارش مهر، تیم صنعت نفت آبادان درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر صفر برابر میزبانش نساجی مازندران صاحب پیروزی شد.