شهر خبر

هنوز گیج هستم اما باید موضوع لوکادیا را فراموش کنیم/ از ایلان ماسک باید بپرسید؛فعالیتی در توییتر ندارم

هنوز گیج هستم اما باید موضوع لوکادیا را فراموش کنیم/ از ایلان ماسک باید بپرسید؛فعالیتی در توییتر ندارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام آمادگی وارد این بازی می‌شویم و مقابل حریف دیرینه که احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستم، تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یحیی گل‌محمدی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال اظهار داشت: خوشحالم بعد از دو ماه در خدمت شما هستم. بازی مهمی در پیش داریم. دربی است و حساسیت خودش را دارد. مردم پیگیر این بازی هستند و با تمام آمادگی وارد این بازی می‌شویم و مقابل حریف دیرینه که احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستم، تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: در این چند وقت اتفاقات عجیبی رخ داد و مشکلاتی به وجود آمد اما نباید به این مسائل فکر کنیم و به فکر سه امتیاز باشیم. امیدوارم شاهد یک بازی هجومی همراه با برد باشیم. هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده این دیدار باشد.  

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت یورگن لوکادیا تصریح کرد: اتفاقا آخرین تمرین که انجام داد، خیلی خیلی سرحال بود و می‌خواست بازی کند. او  انگیزه زیادی برای این بازی داشت و نمی‌دانم بعد تمرین چه اتفاقی افتاد و تصمیم گرفت از ایران خارج شود. من خودم هنوز گیج هستم و نمی‌دانم دلیل کار او چیست. واقعا هیچ اطلاع دقیقی ندارم و باشگاه در جریان است. نمی‌توانم خبری راجع به این موضوع بدهم و فقط می‌توانم آن را فراموش کنم و به بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند روحیه دهم. امیدوارم بازیکنان با تمام وجودشان بازی کنند. 

گل‌محمدی در مورد عدم حضور تماشاگران گفت:‌ فوتبال ما در کل مشکلات زیرساختی زیادی دارد. دیدید قطر چه جام جهانی برگزار کرد و چقدر همه چیز پیشرفته بود. نمی‌توانیم خودمان را با قطر مقایسه کنیم اما با کشورهای درجه دو می‌شود این کار را انجام داد. ما خیلی عقب هستیم. دربی تهران جزو ۱۰ دربی برتر دنیاست اما معلوم نبود برگزار می‌شود یا نه. ساختار فوتبال ما همین است و نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. زمین تمرین برای باشگاه‌ها وجود ندارد. هیچ امکاناتی وجود ندارد. از این اتفاقات در فوتبال ایران زیاد است. 

وی در مورد تمرین کردن در هوای آلوده عنوان کرد:‌ مجبور هستیم تمرین کنیم. شرایط مسابقه با تمرین متفاوت است. هیجان بازی و میزان دوندگی بسیار بیشتر است و این‌ها کار راسخت‌تر می‌کند. شرایط تمرین کنترل‌شده است و می توان با ماسک تمرین کرد اما در بازی نمی‌توان این پیشگیری انجام داد. این که چرا شرایط جوی اینگونه است، نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم چون حاشیه درست می‌شود.  

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه حسابی در توییتر دارد یا نه، گفت: من تا به حال وارد توییتر نشدم و این اکانتی که به اسم من جعل شده، فیک است و اینکه تیک آبی گرفته واقعا عجیب است. از آقای ایلان ماسک باید بپرسید. من فعالیتی در توییتر ندارم. 

گل‌محمدی در مورد اتفاقات عجیب نیم‌فصل و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس برای مسائل مالی و رقم قرارداد عیسی آل‌کثیر و عملکرد باشگاه در این زمینه، بیان کرد: مشکلاتی وجود داشت و سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم اما خیلی از تمرینات را از دست دادیم و اردویی که می‌خواستیم لغو شد اما بازهم تلاش کردیم تا برای مسابقات به خوبی آماده شویم. 

وی ادامه داد: در مورد بحث آل کثیر من با خود او و مسوولان باشگاه صحبت کردم. بحث توافق او با باشگاه باقی مانده و امیدوارم این موضوع برطرف شود. مشکل خاصی برای بستن قرارداد با عیسی وجود ندارد و فکر می‌کنم در این هفته بتوانیم با او جلسه داشته باشیم.  

سرمربی پرسپولیس در مورد زمان برگزاری دربی عنوان کرد: نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اگر قبل از جام جهانی بازی می‌کردیم شرایط ما بهتر بود اما در هر صورت نمی‌توانیم به اتفاقات گذشته فکر کنیم. چیزی که برای ما مهم است، بازی فرداست. بازیکنان در این چند وقت انگیزه بسیار بالایی از خودشان نشان دادند و می‌خواهند با یک برد خوب وارد مسابقات شوند. 

 انتهای پیام