شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دربی

دربی ویژه تحت تاثیر بازار داغ استعفا در کرمان/ دوئل‌های امروز را از دست ندهید

دربی ویژه تحت تاثیر بازار داغ استعفا در کرمان/ دوئل‌های امروز را از دست ندهید

لیگ برتر فوتبال ایران پس از حدود دو ماه تعطیلی دوباره از امروز از سر گرفته می‌شود تا تنور خاموش این رقابت‌ها پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی دوباره داغ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال ایران، تیم ها در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت ها روبروی هم به میدان می روند.

در زیر بازی های امروز را با هم مرور می کنیم:

نساجی مازندران- صنعت نفت آبادان

شاگردان حمید مطهری در این هفته در دیداری خانگی باید پذیرای نفت آبادان باشند. نساج ها که در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات برابر آلومینیوم شکست خوردند حالا در دیداری خانگی باید روبروی نفتی قرار بگیرند که به تازگی تاوارز برزیلی را روی نیمکت خود می بیند تا بدین ترتیب اولین آزمون رسمی سرمربی جدید آبادانی ها برابر تیمی از شمال ایران باشد.

مس کرمان- مس رفسنجان

در حالی که شاید بازی های این هفته از لیگ برتر تحت تاثیر برگزاری دربی سرخابی ها باشد، امروز در کرمان هم دربی ویژه ای را بین مس کرمان و مس رفسنجان شاهد خواهیم بود، دربی که با توجه به استعفای محمد ربیعی سرمربی رفسنجانی ها و حواشی حاکم بر این باشگاه در شرایط کاملا ویژه ای برگزار شود.

ملوان انزلی- سپاهان اصفهان

دوئل مازیار زارع و ژوزه مورایس در تالاب انزلی یکی از بازی های جالب در این هفته از لیگ برتر محسوب می شود. ملوان و سپاهان در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات به تساوی برابر حریفان رضایت داده بودند. تقابل تیم چهاردهم و چهارم جدول می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.

ذوب آهن اصفهان- آلومینیوم اراک

در یکی دیگر از رقابت های این هفته از لیگ برتر در اصفهان شاهد رویارویی شاگردان مهدی تارتار برابر یاران مهدی رحمتی هستیم؛ دیداری که می تواند یکی از بازی های دیدنی و تماشایی از هفته دوازدهم لیگ برتر باشد. دو تیم در حالی در بازی امروز برابر هم به میدان می روند که در آخرین بازی های قبل از تعطیلات با بردهای پرگل به ترتیب برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران تیم برتر میدان لقب گرفته بودند و با سه امتیاز روبروی هم قرار می گیرند.

نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان

شاگردان رضا مهاجری در شروع دوباره لیگ در دیدار خانگی در حالی به میدان می روند که این تیم پایین نشین جدول رده بندی برای جبران مافات و بهبود جایگاهش استارت می زند. مسجدسلیمانی ها در این دیدار خانگی حریفی به نام فولاد را پیش روی خود می بیند تا رویارویی دو تیم از خطه جنوب کشور را بتوان یکی از بازی های مهم و حساس در هفته دوازدهم لیگ برتر به شمار آورد.

گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران

گل گهر سیرجان و هوادار یکی دیگر از بازی های امروز لیگ برتر را برابر هم انجام می دهند. در این دیدار یاران امیر قلعه نویی در حالی در خانه روبروی تیم ساکت الهامی قرار می گیرند که دو تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز کامل این دیدار از انگیزه های ویژه ای برخوردار هستند و برای این مهم برنامه های زیادی را در سر می پرورانند. 

انتهای پیام/