شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس پلیس

رئیس پلیس راه استان سمنان:

فوت ۳ نفر در جاده‌های استان سمنان/ عدم توجه به جلو حوادث آفرید

فوت ۳ نفر در جاده‌های استان سمنان/ عدم توجه به جلو حوادث آفرید

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سه حادثه رانندگی واژگونی سواری، خورو کشنده رنو و کامیون بنز در محورهای مواصلاتی استان سمنان روز گذشته و پنج شنبه به پلیس راه گزارش شده است، ابراز داشت: این حوادث به جان باختن در دم سه هموطن طی این حوادث منتهی شدند.

وی ضمن بیان اینکه واژگونی پژو ۲۰۶ پنج شنبه ساعت ۱۶:۴۵ کیلومتر شش محور دامغان-شاهرود فوت در دم یک هموطن را رقم زد، افزود: راننده مجروح نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ساعت ۲۲ پنج شنبه گذشته یک فقره حادثه واژگونی خودرو کشنده رنو در کیلومتر ۵۴ محور میامی-سبزوار به وقوع پیوست، ابراز داشت: راننده ۴۱ ساله بر اثر شدت جراحات واحد در دم فوت شد.

بزرگی با بیان اینکه ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته واژگونی دیگری در کیلومتر ۴۳ محور دامغان-چشمه علی حادثه تلخ دیگری را رقم زد، تصریح کرد: این مرد ۶۵ ساله راننده کامیون بنز نیز بر اثر شدت حادثه در دم جان خود را از دست داد.

وی عامل اصلی این سه حادثه رانندگی را عدم توجه کافی به جلو برشمرد و اضافه کرد: استراحت به موقع، پرهیز از عجله و شتاب هنگام رانندگی، انصراف از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی و رعایت فاصله طولی مناسب مواردی که می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند.