شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#مسی#جام جهانی#تاریخ فوتبال

خرافات از دل بوینس آیرس؛

«ارتش ساحره‌ها» طلسم مسی را باطل کرد

خرافات از دل بوینس آیرس؛ «ارتش ساحره‌ها» طلسم مسی را باطل کرد

هرچند مسی به زعم بسیاری، بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می‌شود و شاید نیاز چندانی به کمک نداشته باشد اما وقتی پای بردن جام جهانی در میان است، هر کمکی قابل قدردانی خواهد بود، حتی از سوی ساحره‌ها!

به گزارش مشرق، لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین احتمالا عصر امروز آخرین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند؛ دیداری که از قضا برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی فرانسه است و او حمایت تمام آرژانتین و البته جمعیت کوچکی از ساحران را پشت خود احساس می‌کند!

ماگالی مارتینز، یک ساحره آرژانتینی در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز مدعی شده در طالع مسی دیده است که او در یک «طلسم» ماورایی به نام «چشم شیطان» گرفتار شده است.

این ساحره در ادامه با خواندن ورد و جادو و ریختن کمی روغن در یک کاسه کارش را برای باطل کردن طلسم آغاز کرد و بر این باور است که اگر روغن در مرکز کاسه جمع شود، مسی واقعا طلسم شده است. مارتینز سپس با توسل به توییتر از دیگر همکاران خود خواست تا به مسی کمک کنند.

از آن زمان، آرژانتین روی دور پیروزی افتاد و بر شکست در بازی نخست مرحله گروهی برابر عربستان فائق آمد و در ادامه لهستان، استرالیا، هلند و کرواسی را شکست داد و به فینال رسید.

و حالا سخت‌ترین آزمون مسی و یارانش برابر تیم تحت هدایت دیدیه دشان فرا رسیده است؛ نبردی که آلبی سلسته برای آن نه تنها ۱۱ بازیکن، بلکه گروهی ۳۰۰ نفره از ساحران و جادوگران آرژانتینی به نام «مجمع آرژانتین» را در کنار خود دارد.

این جادوگران حالا وظیفه دارند تا تمام انرژی‌های منفی پیرامون بازیکنان آرژانتین را دفع کنند. یکی از این جادوگران می‌گوید که «سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و درد عضلانی» دارد. به گفته او خنثی کردن انرژی‌های منفی طاقت‌فرسا است زیرا افرادی همچون مسی، انرژی منفی زیادی از افراد پیرامون‌شان به خود جذب می‌کنند.

البته تنها مسی و آرژانتین نیست که جادوگران و ساحره‌ها باید روی آنها تمرکز کنند بلکه پای بازیکنان فرانسه از جمله کیلین امباپه هم در میان است. این گروه ساحران، چهارشنبه هفته گذشته در توییتی نوشتند: اصلا توصیه نمی‌کنیم که بازیکنان فرانسه را از کار بیندازید؛ آنها با جادوهای سیاه محافظت می‌شوند؛ به ویژه امباپه!

با این حال، می‌دانیم که خرافات در فوتبال غیرمرسوم نبوده و بازیکنان و هواداران آداب و تشریفات خرافه مخصوص خود را دارند اما آیا این خرافات می‌تواند به آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی کمک کند؟

آنتونلا اسپادافورا، بنیانگذار این گروه می‌گوید که آنها از مدتی قبل کارشان را برای فینال شروع کرده و برای قهرمانی آرژانتین برنامه‌ریزی کرده‌اند!

و حالا در آستانه این بازی حساس که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود، باید ببینیم که آیا مسی دوباره جادو می‌کند یا ارتش ساحره‌ها آرژانتین را به جام زرین می‌رساند!

منبع: ایرنا