شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

تست برای اجرای کشوری / نماینده مجلس: قانون «کالابرگ» به صورت آزمایشی در چند استان جنوبی درحال انجام است

تست برای اجرای کشوری / نماینده مجلس: قانون «کالابرگ» به صورت آزمایشی در چند استان جنوبی درحال انجام است

برنا نوشت:نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: هم‌اکنون قانون کالابرگ به صورت آزمایشی در چند استان جنوبی کشور در حال انجام است و اگر اجرای آن نتیجه مثبتی داشته باشد، می توان این قانون را نیز برای سایر نقاط کشور، عملی کرد.

غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اجرای قانون کالابرگ الکترونیکی گفت: این قانون هم‌اکنون به صورت آزمایشی در چند استان جنوبی کشور در حال انجام است و هنوز بازخوردهای کامل آن مشخص نشده که انشالله اگر اجرای آن نتیجه مثبتی داشته باشد، می توان قانون کالابرگ الکترونیکی را نیز برای سایر نقاط کشور، عملی کرد.

وی بیان کرد: گفته می‌شود که اگر پس از استفاده از کالابرگ الکترونیک، در آخر ماه از موجودی آن مقداری باقی مانده باشد نیز تمهیداتی صورت بگیرد تا مردم بتوانند به صورت نقدی از آن برداشت کنند.

این نماینده مجلس یازدهم، با اشاره به یکی از حسن‌های قرارگیری کالابرگ الکترونیکی در کشور، گفت: مردم با تهیه کالاهای اساسی خود که البته باید آن کالاها تولید داخلی هم باشند، می‌توانند در رونق تولید داخلی و اشتغال‌زایی در کشور، سهیم باشند.

شریعتی اجرای قانون کالابرگ در کشور را نیازمند یکسری زیرساخت‌ها خواند و گفت: دولت برای اجرای کامل قانون کالابرگ الکترونیکی در کشور، هنوز به یکسری زیرساخت ها نیاز دارد که باید ایجاد شوند و با توجه به اینکه اجرای این قانون در کشور، تاکنون مسبوق به سابقه نبوده است، دولت برای اجرای کامل آن، هنوز به نتیجه کاملی نرسیده و اگر اجرای این قانون در بخش های جنوبی کشور موثر واقع شود، دولت آن را در سایر نقاط کشور نیز عملی خواهد کرد.

۲۱۲۱۷