شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

این اسطوره فوتبال دعوت فرانسوی‌ها برای حضور در فینال را رد کرد!

این اسطوره فوتبال دعوت فرانسوی‌ها برای حضور در فینال را رد کرد!

اسطوره فوتبال فرانسه دعوت مقامات فدراسیون فوتبال این کشور برای حضور در فینال جام جهانی قطر را نپذیرفت.

به گزارش برنا؛ با توجه به حضور تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال رقابت‌های جام جهانی که امشب از ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف آرژانتین خواهد رفت، مقامات فوتبال این کشور تمهیدات ویژه‌ای برای حمایت از ملی‌پوشان خود در ایستگاه آخر دفاع از عنوان قهرمانی‌شان اندیشیده‌اند.

یکی از این اقدامات صورت گرفته توسط آنها به منظور روحیه دادن به شاگردان دشان، دعوت از ملی‌پوشان سابق و پیشکسوتان تیم ملی برای حضور در ورزشگاه لوسیل محل برگزاری بازی فینال بوده است.

به همین منظور فدراسیون فوتبال فرانسه یک پرواز اختصاصی برای بردن گروهی از بازیکنان پیشین تیم ملی فرانسه به قطر تدارک دیده و برای آنها دعوت‌نامه‌هایی ارسال کرده است که زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید هم یکی از آنها بوده است، اما زیزو این دعوت را رد کرده است.

زیدان که دو سال پیش نیمکت رئال مادرید را ترک کرد، هنوز بیکار است و گفته می‌شود که او رؤیای هدایت تیم ملی فرانسه را در سر دارد هرچند که به نظر می‌رسد او باید مدتی دیگر برای رسیدن به آرزویش صبر کند، چرا که دشان به واسطه رساندن خروس‌ها به نیمه نهایی این اختیار را پیدا کرده که قراردادش را تمدید کند.

انتهای پیام