شهر خبر

ماجرای اعتصاب در استقلال پیش از دربی ؛ جزئیاتی از اوضاع آبی ها

وعده علی فتح الله زاده به استقلالی ها محقق نشده است اما این بار از عدم تمرین خبری نیست و بازیکنان به حضور منظم خود در تمرینات ادامه می دهند.

ماجرای اعتصاب در استقلال پیش از دربی ؛ جزئیاتی از اوضاع آبی ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی فتح الله زاده پیش تر به بازیکنان استقلال قول داده بود 10 روز پیش از دربی دریافتی همه بازیکنان و اعضای کادر فنی را به 40 درصد خواهد رساند اما در فاصله کمتر سه روز مانده به برگزاری این بازی این وعده هنوز عملی نشده است و جالب اینکه استقلالی ها پاداش پیروزی بر هوادار و قهرمانی درسوپر جام را هم از باشگاه طلب کار هستند.

با توجه به درپیش بودن دربی به نظر می رسد، بازیکنان استقلال تصمیم گرفته اند در برابر مشکلات مالی خویشتن داری کنند. البته خبرهایی نیز به گوش رسیده که باشگاه استقلال وام جدیدی از بانک شهر گرفته و قصد دارد تا پیش از دربی وعده خود را در قبال بازیکنان عملی کند. گفته می شود یکی از دلایل عدم واریز پول به حساب بازیکنان استقلال مسدود شدن حساب باشگاه با شکایت یکی از اعضای هیات مدیره قبلی بوده است که با تلاش های علی فتح الله زاده این مشکل رفع شده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال البته چند روز پیش وعده های خود را در قبال بازیکنان و مربیان خارجی تیم استقلال عملی کرده بود و مطالبات معوقه آنها را پرداخت کرد.