کشف بزرگترین محموله مهمات در اروندکنار  / 2 قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش رکنا؛ سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به شناسایی قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرز عراق، اظهار داشت: با توجه رصد اطلاعاتی مبنی احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی قاچاقچیان سلاح و کشف محموله آنان خاطرنشان کرد: مرزداران با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با 2 نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق مواجه که در عملیاتی موفق به کشف محموله قاچاق اسلحه و مهمات آن‌ها شدند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و قایق و دستگیری 2 قاچاقچی افزود: مرزبانان در پاک‌سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک قبضه کلت کمری و 27 هزار گلوله جنگی از جمله 24 هزار گلوله کلت کمری و 3 هزار فشنگ اسلحه کلاش را کشف کردند.

کشاورز به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به‌صورت شبانه‌روزی اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور برخورد قاطع با هر گونه تجاوز مرزی، تردد غیرمجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پاسداران مرزبانان، با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هر گونه تحرک قاچاقچیان می‌شوند.