شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کیش#اولویت#گردشگری#خانواده#محور#است

اولویت ما گردشگری خانواده محور در کیش است

اولویت ما گردشگری خانواده محور در کیش است

معاون گردشگری منطق آزاد کیش گفت: رونق زیرساخت های گردشگری با رویکرد گردشگری خانواده محور و گردشگری معلولان در دست برنامه ریزی و اجراست و به خوبی توانستیم با تعامل وزارت میراث فرهنگی در این حوزه اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا، مرتضی رمضانی معاون گردشگری منطق آزاد کیش از ثبت برند گردشگری دسترس پذیر در کیش خبر داد و گفت: گردشگری خانواده محور مورد تأکید ماست، از سوی دیگر بخشی از کانون خانواده سالمندان‌،‌ زنان باردار و معلولان هستند که در گردشگری خانواده محور باید به این گروه از افراد توجه کنیم تا سفر همه گردشگران تسهیل شود.

رمضانی با بیان این که صنعت گردشگری کیش رویکرد رونق گردشگری خانواده محور را دارد، اظهار کرد: رونق زیرساخت های گردشگری با رویکرد گردشگری خانواده محور و گردشگری معلولان در دست برنامه ریزی و اجراست و به خوبی توانستیم با تعامل وزارت میراث فرهنگی در این حوزه اقدام کنیم.

وی با بیان این که کیش پس از یزد توانسته عنوان شهر دسترس پذیر را کسب کند و در این حوزه با برنامه جلو برود، گفت: تسهیل سفر برای همه اقشار جامعه نیازمند تأمین زیرساخت های موجود در صنعت گردشکری، حمل و نقل و بسیاری از بخش های وابسته به این صنعت است.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: در این زمینه باید اهتمام بین دستگاهی ایجاد شود و خوشبختانه سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص اجرایی شدن این تصمیم با کمک بخش خصوصی بسیار مصمم است.

رمضانی با بیان این که این رویداد سراسری در کیش ادامه دار است، تصریح کرد: فرهنگسازی دسترس پذیری نسبت به دسترس پذیری مقدم است و باید در خصوص فرهنگ سازی این مقوله اهتمام لازم را داشته باشیم، در عین حال اقدامات اجرایی آن با کمک بخش خصوصی و با برنامه جلو خواهد رفت.

انتهای پیام/