شهر خبر

ناظمی: وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است

ناظمی: وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خیلی خوبی در عمان داشتیم اما حالا وقت حمایت همه جانبه برای رفتن به جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ افشین ناظمی، سرپرست تیم ملی جوانان ایران در پایان اردوی یک هفته ای این تیم در کشور عمان گفت: خوشبختانه برگزاری چنین اردوهای تدارکاتی با انجام بازی های مناسب، باعث شناخت کامل تر کادر فنی از تیم می شود. ما نیاز به چنین دیدارهایی داریم تا قبل از برگزاری جام ملت های آسیا در کشور ازبکستان به اوج پختگی برسیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی جوانان تصریح کرد: دو بازی تدارکاتی و دو برد مقابل میزبان در ارتقای اعتماد به نفس جوانان تیم ملی ایران کمک کرد. واقعا باید از حمایت های فدراسیون فوتبال تشکر کنم. آقای ماجدی هم به عنوان رئیس کمیته جوانان حضور داشت و از نزدیک دید که چه تلاش هایی در حال انجام است.

ناظمی یادآور شد: تیم ملی جوانان ایران حدود دو ماه دیگر باید بازی های مهمی را در مرحله نهایی جام ملت های آسیا برگزار کند. این دیدارها که در کشور ازبکستان برگزار می شود و اهمیت خیلی زیادی برای تمام فوتبال ایران دارد. بازیکنان فعلی جوانان سرمایه های کشور هستند. اگر حمایت های فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند و باشگاه ها نیز شرایط ویژه ما را درک کرده و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جوانان را در اختیارمان قرار دهند مشکلی نداریم.

سرپرست تیم ملی جوانان تصریح کرد: نیاز ویژه به کامل شدن تیم جوانان داریم تا با تمام توان به سراغ تیم های آسیایی که سرمایه گذاری زیادی در رده های پایه کرده اند انجام دهیم. من قول می دهم اگر حمایت های کاملی از این تیم شود راه برای رسیدن به جام جهانی نیز فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/