شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان#بروز#علوم پزشکی#اهواز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اطفال در خوزستان افزایش یافت

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اطفال در خوزستان افزایش یافت

اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان به دلیل بروز مشکلات حاد تنفسی در بیماران اطفال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی‌بر صبح امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با افزایش چشمگیر مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوانزا و تنگی نفس و با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز، تا این لحظه تعداد ۱۵۳ تخت در اهواز و ۸۲ تخت در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به چرخه خدمت رسانی به اطفال اضافه شده است.

وی افزود: تمامی بیمارستان‌های دارای بخش اطفال و نوزادان استان، از قبیل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی (ره) اهواز، بیمارستان سینا شهرستان کارون، بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی اهواز و … به حالت آماده باش کامل درآمدند.

حی بر تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور کنترل و مدیریت بحران، در حال حاضر تعداد ۲۳۵ تخت در کنار مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز به مدار خدمت رسانی به اطفال و نوزادان اضافه شده‌اند.