شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: قدم بزرگی در حوزه قطعات هواپیمایی برداشته ایم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: قدم بزرگی در حوزه قطعات هواپیمایی برداشته ایم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که به همت متخصصان در این ۴۰ سال توانمندی‌های ایران افزایش یافته است، گفت: قدم بزرگی در حوزه قطعات هواپیمایی برداشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه  یازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران گفت: صنعت هوایی کشور ۱۲ سال است که در تمام زمینه‌های قطعات، تولید، کتاب و حتی امداد و اورژانس هوایی در تحریم است.

 محمدی بخش افزود: با این وجود، به همت متخصصان در این ۴۰ سال توانمندی‌های ایران افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم در این نمایشگاه به توسعه صنعت کمک کنیم.

وی با بیان این که امروز مسیر مشخص و تکلیف معلوم است، گفت: در حوزه خرید هواپیمای دست دوم و نو اقداماتی صورت گرفته و قدم بزرگی در حوزه قطعات برداشته ایم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با استفاده از شرکت‌های دانش بنیانی که هنوز به بخش هوایی اضافه نشده اند و در حوزه هوایی و فضایی بسیار زیاد هستند، می‌توانیم ظرفیت‌های موجود را به نهایت بهره برداری برسانیم.

وی همچنین توضیح داد: ایران با کشور روسیه تفاهم نامه هایی نوشته که امیدواریم با این هم افزایی، افزایش فرایند تخصصی را در حوزه هوایی شاهد باشیم.

انتهای پیام/