شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی

جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر

نبرد تیم‌های «محبوب» برای سومی/ مراکش-کرواسی؛ پایان خوش کدام تیم؟

نبرد تیم‌های «محبوب» برای سومی/ مراکش-کرواسی؛ پایان خوش کدام تیم؟

دو تیمی که با عملکردشان در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی توانستند طرفداران زیادی در جهان پیدا کنند، برای کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات جدال نفسگیری را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رده بندی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز شنبه بین تیم های مراکش و کرواسی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم سوم این دوره از مسابقات مشخص شود.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که کرواسی نایب قهرمانی دوره گذشته را با خود یدک می کشد و مراکش برای اولین بار است که به این مرحله از مسابقات صعود کرده و شگفتی ساز جام بیست و دوم بوده است.

کروات ها که امیدوار بودند این بار هم به فینال راه پیدا کنند در دیدار برابر آرژانتین نتوانستند به موفقیت برسند و با شکست برابر یاران مسی راهی دیدار رده بندی شدند تا با افت جایگاه نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دنبال عنوان سوم باشند.

در مقابل مراکش که تاریخ سازی بزرگی را رقم زده و نخستین تیم آفریقایی است که به این مرحله آمده است، در صورتی که بتواند عنوان سوم را به خود اختصاص دهد پایان شیرینی در این مسابقات خواهد داشت و رویایش را کامل خواهد کرد.

مراکشی ها که تیمی منسجم و یکدل بودند برای رسیدن به فینال تلاش زیادی کردند اما برابر فرانسه نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازنده زمین را ترک کردند تا برای کسب جایگاه سوم جام جهانی به مصاف کرواسی بروند.