شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جایزه#بنیاد#سراسر کشور

 همنوایی گروه‌های سرود برای حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت

 همنوایی گروه‌های سرود برای حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت

دبیر رویداد سرود "روایت سرباز" گفت: تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

محمدهادی خاکی، دبیر رویداد سرود "روایت سرباز" در این باره گفت: تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند. این رویداد هنری دهم دیماه و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 همنوایی گروه‌های سرود برای حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت

سایر گروه‌های سرود متقاضی که تا کنون آثار آنها شناسایی یا دریافت نشده است، می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۲۸ آذرماه در قالب فایل صوتی(mp3) همراه با درج مشخصات دقیق صاحب اثر، سرپرست و اعضای گروه (نام و نام خانوادگی کد ملی و شماره همراه) به رایانامه soroud@soleimani.ir ارسال و در این رویداد هنری شرکت نمایند.

این رویداد هنری با همکاری بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بنیاد رودکی برگزار می شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد به تارنمای مکتب حاج قاسم به نشانی soleimani.ir مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه رویداد هنری با شماره ۶۶۷۳۱۱۱۳ – ۰۲۱ در ارتباط باشند .

2323