شهرخبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش وعده داد / منزل «سازمانی» و «شخصی» برای «همه کارکنان» این نیرو

فرمانده نیروی زمینی ارتش وعده داد / منزل «سازمانی» و «شخصی» برای «همه کارکنان» این نیرو

تسنیم نوشت: امیر حیدری گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه کارکنان این نیرو صاحب منزل سازمانی شوند و در حوزه منازل شخصی تا پایان سال ۱۴۰۳، همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد بازدید و با کارکنان تحت آموزش دوره عالی و مقدماتی رسته‌ای و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

وی در جمع کارکنان این یگان با اشاره به تبیین جایگاه فرماندهی معظم کل قوا و لزوم تبعیّت از ایشان از نگاه قرآن کریم گفت: مصداق صراط مستقیم که خداوند متعال آن را در قرآن کریم به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) نسبت داده، بعد از غیبت امام عصر (عج) به ولایت فقیه می‌رسد و بر این اساس باید از منویات رهبری انقلاب اطاعت و استعانت کرد.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در نیروی زمینی ارتش برای ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان اظهار کرد: در حوزه تخصیص منازل سازمانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال ۱۴۰۲ همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی شوند و در حوزه منازل شخصی با عنایت حق تعالی تا پایان سال ۱۴۰۳، همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.

امیر حیدری در پایان با تأکید بر اهمیت به کارگیری جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین فریضه‌ای فوری، عینی و ضروری است و در جهاد تبیین برای موفقیت و دستیابی به اهداف کشور، باید از ارزش‌های انقلاب، اسلام و اقتدار نظام اسلامی دفاع کرد تا دشمن نتواند رخنه‌ای در پیشرفت کشور ایجاد کند.

۲۱۲۱۷