شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مورینیو#تیم ملی

واکنش مورینیو به یک پیشنهاد جذاب

واکنش مورینیو به یک پیشنهاد جذاب

ورزش سه نوشت: ژوزه مورینیو، سرمربی رم، حاضر نشد درباره احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی پرتغال صحبت کند.

فدراسیون فوتبال پرتغال شب گذشته به صورت رسمی به همکاری با فرناندو سانتوش پایان داد تا شایعات درباره انتخاب سرمربی بعدی این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند.

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که فدراسیون پرتغال مذاکراتی را برای انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی بعدی این تیم انجام داده و قصد دارد از او روی نیمکت این تیم استفاده کند. مورینیو ساعاتی قبل به همراه بازیکنان تیم رم وارد فارو شد و بلافاصله با هجوم خبرنگارانی روبرو شد که منتظر او بودند تا درباره این موضوع سوالاتی را مطرح کنند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این مربی پرتغالی در حالی‌که از جلوی خبرنگاران که سوالات‌شان را خطاب به او فریاد می‌زنند عبور می‌کند، به هیچ یک از پرسش‌های آنها پاسخی نمی‌دهد. این رفتار مورینیو باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پذیرش پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال توسط او شدت بگیرد و بسیاری معتقدند که او در حال بررسی شرایط برای قبول این پیشنهاد است.

گفته شده است که مدیران فوتبال پرتغال حتی به او این پیشنهاد را داده‌اند که به صورت همزمان هدایت رم و تیم ملی این کشور را برعهده داشته باشد و اعلام کردند که مشکلی با این موضوع نخواهند داشت. باید دید که در نهایت تصمیم آقای خاص و البته مدیران باشگاه رم درباره این پیشنهاد و شرایطی که در صورت پذیرش آن به وجود می‌آید چه خواهد بود.

257 251