شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#روسیه#شورای امنیت#اوکراین

مدودف اهداف قانونی ارتش روسیه را اعلام کرد

مدودف اهداف قانونی ارتش روسیه را اعلام کرد

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید ارتش این کشور تمامی زیر ساخت های نظامی و تجهیزات اوکراین را به عنوان اهداف قانونی خود برای حمله در نظر می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه اهداف مشروع ارتش این کشور در نبرد با اوکراین را اعلام کرد.

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه امروز جمعه در پیامی مشروح اعلام کرد که هر نظامی از کشور دشمن( اوکراین) می تواند هدف مشروع و قانونی ارتش روسیه قرار گیرد.

در دنباله پیام نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه، هرگونه تجهیزات نظامی و کمکی کشور اوکراین و نیز تمامی زیرساخت های نظامی این کشور و برخی از زیرساخت های غیرنظامی آن از جمله پل ها، ایستگاه های حمل و نقل، جاده ها، تاسیسات انرژی، کارخانه ها و کارگاه هایی که در زمینه نظامی فعال هستند، از دیگر اهدافی اعلام شد که ارتش روسیه حق دارد به عنوان هدف در نظر بگیرد.

معاون رئیس شورای امنیت در ادامه پیام خود متذکر شد که رهبری نظامی - سیاسی کشور دشمن و نیروهای مسلح دیگر کشورها که متحد اوکراین هستند نیز می توانند به عنوان اهداف مشروع برای نیروهای نظامی روسیه تلقی شوند.