شهر خبر

نماینده مردم‌سیستان و بلوچستان در مجلس: درخشش بانوان در میادین مهم ورزشی بخشی از توفیقات دکتر سجادی است

نماینده مردم‌سیستان و بلوچستان در مجلس: درخشش بانوان در میادین مهم ورزشی بخشی از توفیقات دکتر سجادی است

نماینده مردم‌سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهدیکی از راهکارهای مهم برای غلبه بر تهاجم دشمنان توجه به امر ورزش است، اظهار داشت: بهره برداری از 60 طرح ورزشی در استان طی سال جاری توازن عدالت ورزشی را در سیستان و بلوچستان محقق ساخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در جدیدترین گفت و گوی خود تأمین زیرساخت‌ها و فضاهای سالم را نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم برای غلبه بر تهاجم دشمنان در حوزه فرهنگ توجه به امر مهم ورزش و پرداختن به آن است که این مهم در استان سیستان و بلوچستان قوت گرفته است.

درخشان، نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شتاب توسعه زیرساخت های ورزشی در استان سیستان و بلوچستان امید وار کننده است خاطر نشان ساخت : بهره برداری از 60 طرح ورزشی در استان طی سال جاری توازن عدالت ورزشی را محقق ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار توسعه عمرانی باید به قهرمان پروری هم توجه کرد، افزود: تربیت روح ورزشکاران و فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی حتما باید نهادینه شود و جز الویت‌ها قرار گیرد.

نماینده سیستان و بلوچستان درخشش بانوان مدال آور سیستان و بلوچستان در میادین مهم را بخشی از توفیقات دکتر سجادی خواند و بیان کرد: بانوان روستایی باید بیشتر به ورزش بپردازند که حضور در خانه های ورزش روستایی می تواند به تداوم ورزش در روستائیان کمک کند.

انتهای پیام