شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قائم#بانک

تاکید قائم مقام بانک ملی ایران بر حمایت از نیروهای شرکتی

قائم مقام بانک ملی ایران در "همایش بررسی عملکرد و تبیین سیاست های آتی شرکت ملی خدماتی تدارک" بر رویکرد برابر مدیریت ارشد بانک به نیروهای شاغل رسمی و نیروهای قراردادی شرکتی در این بانک، تاکید کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره،هیات عامل، معاونان و روسای بانک حضور داشتند،  با تاکید بر وجود نگاه ویژه به همکاران شرکتی در مدیریت ارشد بانک،گفت: نگاه مبتنی بر برابری و یکسان میان نیروهای رسمی و شرکتی در بانک ملی ایران، حاکم است.

 

نجارزاده بیان کرد:بانک ملی ایران رویکرد سودآوری به شرکت ملی خدماتی تدارک ندارد بنابراین، این شرکت باید علاوه بر عملکرد مناسب در اموری مانند پولرسانی،خدمات مطلوبی را نیز به کارکنان شرکتی ارائه کند.

 

وی ادامه داد:بانک ملی ایران تلاش دارد تا با استفاده از راهکارها و ظرفیت های قانونی،سطح معیشت و رفاه کارکنان را بهبود ببخشد.

 

قائم مقام بانک ملی ایران گفت:تعدد قراردادهای کار در بانک ملی ایران باید از بین برود و همه بخش ها  باید در این زمینه وحدت رویه داشته باشند و از روند یکپارچه ای تبعیت کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد:فاصله پاداش کارکنان رسمی و شرکتی که کار همسانی را انجام می دهند نباید تفاوت زیادی داشته باشد.چنین فاصله ای در سازمان احساس تفاوت به وجود می آورد بنابراین برای این موضع باید راه حلی مناسب و کارشناسی شده پیدا کرد.

 

 

بلوغ و شکوفایی شرکت ملی خدماتی تدارک 

 

حسن مونسان عضو هیات مدیره نیز در این همایش گفت:شرکت ملی خدماتی تدارک از زمان تاسیس تا کنون تجربیات مختلفی را پشت سر گذاشته است و می توان گفت که اکنون در مرحله بلوغ و شکوفایی قرار گرفته است.

 

وی افزود:مدیریت ارشد بانک نگاه ویژه ای به نیروهای شرکتی و رفع دغدغه های آنها دارد.این نگاه ویژه حتی در مورد بازنشسته ها نیز وجود دارد.

 

مونسان تاکید کرد:با وجود تورم و افزایش هزینه ها اگر چه نمی توان همه نیازهای کارکنان شرکتی را بر طرف کرد اما مدیریت ارشد بانک در این باره تاکید دارد که تا سر حد امکان تلاش شود تا به نیازهای این کارکنان،پاسخ مناسب داده شود.

 

وی افزود:شرکت ملی خدماتی تدارک باید رو به بالندگی برود و برنامه های تازه ای را برای بهبود وضعیت نیروهای شرکتی و سایر بخش هایی که در آن فعالیت دارد،تهیه کند. در این زمینه بانک ملی ایران نیز حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

 

تامین نیروی کارشناسی توسط شرکت تدارک 

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این همایش گفت:بانک ملی ایران، بانکی دولتی است که بیش از یک دهه استخدام جدیدی نداشته است و از همین رو میانگین سنی کارکنان در این بانک افزایش یافته است.

 

وی افزود:از این رو می توان با ایجاد بسترهای لازم در رویه های بانک، از ظرفیت های شرکت ملی خدماتی تدارک برای جذب نیروی کارشناسی اقدام کرد تا از این طریق برخی از مشکلات پیرامون کمبود نیروی جوان و کارشناس در بانک ملی ایران،رفع شود.

 

عزیز نژاد تاکید کرد: بانک ملی ایران راه های مختلفی را برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان در پیش گرفته است و در این مسیر از ظرفیت های شرکت ملی خدماتی تدارک نیز استفاده لازم به عمل می آید.

 

این عضو هیات مدیره بیان کرد: هر راهکاری که برای بهبود معیشت کارکنان شرکتی بانک مطرح شود،مورد حمایت مدیریت ارشد بانک ملی ایران قرار می گیرد.

 

پرداخت کامل حقوق نیروهای شرکتی

حجت اله لطفی مدیر عامل شرکت ملی خدماتی تدارک در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، گفت:شرکت ملی خدماتی تدارک همه تلاش خود را برای ایفای حقوق نیروی انسانی به کار می بندد از این رو پرونده باز کارگری در محاکم نداریم و حق و حقوق  نیروی کار را به صورت کامل پرداخت می کنیم.

 

وی افزود: خدمات این شرکت در زمینه پولرسانی برای بانک وضعیت مطلوبی دارد و تلاش می شود تا با گسترش امکانات و فعالیت ها،سطح این خدمات ارتقا یابد.

 

گفتنی است در پایان این نشست مدیر عامل بیمه نوین و سایر کارشناسان شرکت ملی خدماتی تدارک در پانل اختصاصی به سوالات و ابهام های کارکنان، پاسخ دادند.