شهر خبر

حمایت همه جانبه ی بازیکن سابق لیگ برتر از کارلوس کی روش!

بازیکن باسابقه پاس همدان درباره مشکلات پاس در روزهای اخیر و برگزاری جام جهانی صحبت کرد. ایشان درباره وضعیت حال حاضر تیم ملی هم اظهاراتی داشته است.

حمایت همه جانبه ی بازیکن سابق لیگ برتر از کارلوس کی روش!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

اویس کردجهان، کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان درباره بازی جام حذفی مقابل سایپا که با برد نارنجی‌پوشان همراه شد، اظهار داشت: متاسفانه از این جام حذف شدیم. برای بازی تنها ۳ روز تمرین کردیم زیرا نزدیک به ۲۰ روز به دلیل مشکلات مالی تمرین نداشتیم. مشکلات‌مان تمام شد و توانستیم به بازی برسیم. لیست بازیکنان نداریم و به ندرت تعدادمان به ۱۹ بازیکن می‌رسد اما به مرور مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه فاصله‌مان با صدر زیاد شده است. دیدید که سایپا را آزار دادیم و می‌توانستیم شکست دهیم. اینگونه ادامه دهیم می‌توانیم به صعود فکر کنیم. شانس ما برای صعود زیاد است. در واقع تنها هدف همه ما صعود است و برای آن تلاش می کنیم و می‌جنگیم.

کردجهان که سابقه زیادی در تیم پاس دارد در ادامه عنوان کرد: سال‌ها کنار این تیم بوده‌ایم و خاکش را خورده‌ایم. نمی‌دانم درباره حضور این تیم در لیگ دو چه بگویم. فعلا برای مربیگری برنامه‌ای ندارم و به آن فکر نمی‌کنم. سعی می‌کنم تا ۴۰ سالگی بازی کنم اما اگر من را بخواهند. به طور کل به مربیگری در حال حاضر فکر نمی‌کنم. کم یا زیاد بودن سهمیه‌ها برای صعود؟ هم برای لیگ دسته اول کم است و هم برای لیگ دو.

او که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد درباره مدعیان قهرمانی گفت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان همیشگی لیگ برتر هستند.

کردجهان درباره بازی‌های جام جهانی گفت: طرفدار برزیل بودم اما فوتبالی شکست خورد. مراکش تیم بسیار خوبی است و واقعا دوست داشتم آن‌ها قهرمان شوند. تیم ملی خودمان؟ نمی‌خواهم نظری بدهم. نیاز داریم مربی درجه یکی مثل کی‌روش با تفکری متفاوت داشته باشیم. حضور مربی ایرانی؟ نظرم یک مربی خارجی طراز اول با تفکری متفاوت است تا بتوانیم در سال های آتی نتایج بهتری را کسب کنیم.