شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زنجان

رئیس دستگاه قضا: تخصیص بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان زنجان

رئیس دستگاه قضا: تخصیص بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان زنجان

رئیس قوه قضائیه در نشست خبری پایان سفر استانی به زنجان، اظهار کرد: بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان زنجان تخصیص داده شد که نخستین قسط از این مبلغ در دی ماه جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در نشست خبری پایان سفر استانی به زنجان، اظهار کرد: بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان زنجان تخصیص داده شد که نخستین قسط از این مبلغ در دی ماه جاری پرداخت می‌شود.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان زنجان، مدیران دستگاه قضایی در نقاط مختلف این استان بالغ بر ۱۰ ساعت با ۳۵۲ نفر از مراجعان به عدلیه ملاقات داشتند تا در راستای رفع مسائل و مشکلات آنها اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مراکز پزشکی قانونی در برخی نقاط استان زنجان به لحاظ نیرو و تجهیزات با کمبودهایی مواجه‌اند که در جریان این سفر تصمیمات مقتضی برای رفع این کمبودها اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان، مردمانی غیور و متدین هستند و امروز شاهد بودم که نمایندگان این مردم در اجتماع حسینه اعظم، پیشنهادات مفید و مطلوبی را در حوزه‌های مختلف برای قوه قضائیه، دولت، مجلس و سایر دستگاه‌ها ارائه کردند.

انتهای‌ پیام/