شهر خبر

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

۲۴ آذر ماه به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود

۲۴ آذر ماه به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۲۴ آذر ماه روز درگذشت زنده یاد «مقصود بایرامی» فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت زنده یاد مقصود بایرامی فوتبالیست اردبیلی از ارائه طرح روز فوتبال اردبیل به اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و اظهار کرد: ۲۴ آذرماه روز درگذشت زنده یاد مقصود بایرامی فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود.

وی از مرحوم «مقصود بایرامی» به عنوان نابغه و اسطوره فوتبال اردبیل یاد کرد و گفت: ارج نهادن به این چهره‌های فاخر و ماندگار ورزشی در حقیقت پاسداشت جامعه زحمتکش فوتبال است که بزرگان و اسطوره‌هایی همچون «مقصود بایرامی» را تحویل ورزش اردبیل دادند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با اشاره به خصوصیات زنده یاد مقصود بایرامی اسطوره اخلاق فوتبال استان اردبیل افزود: امیدواریم با نامگذاری این روز به نام فوتبال اردبیل شاهد اتحاد و هم دلی بیش از حد جامعه فوتبال استان باشیم.

نوتاش عنوان کرد: مردم اردبیل هیچ وقت یاد و خاطره این اسطوره بی‌بدیل فوتبال اردبیل را فراموش نکرده و در تاریخ نیز از او به عنوان سرمایه این خطه یاد می‌شود.

اکبر ورودی، مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این مراسم پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی را سرمایه بزرگ عنوان کرد و افزود: زنده یاد مقصود بایرامی هم در میدان ورزش و هم بیرون از میدان ورزش نماد و الگوی اخلاق بود که یاد و نامش فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بیست و هفتمین سالگرد زنده یاد «مقصود بایرامی» با حضور جامعه فوتبال و ورزش و پیشکسوتان اقشار مختلف مردم در مزار این زنده یاد در آرامستان ججین اردبیل برگزار شد.