شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری

متاورسی‌هایی که پولدارتان می‌کنند را بشناسید / سرمایه گذاری در جهان موازی

متاورسی‌هایی که پولدارتان می‌کنند به عبارتی توکن‌های متاورسی یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ هستند.​

 متاورسی‌هایی که پولدارتان می‌کنند را بشناسید / سرمایه گذاری در جهان موازی

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100 -اصطلاح متاورس این روزها به یک موضوع داغ تبدیل شده و بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان، سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی را برای ساخت متاورس انجام می‌دهند. اگرچه این فناوری هنوز به طور گسترده‌ای مورد پذیرش قرار نگرفته، اما به سرعت توجه سرمایه‌گذاران حوزه فناوری و همچنین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. بنابراین، می‌توان گفت که توکن‌های متاورسی یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ هستند.

به گزارش سایت کوین گپ، با نگاهی به داده‌های بازار می‌توان مشاهده کرد که قیمت ۳ توکن پیشرو در بخش متاورس، یعنی ایپ کوین (APE)، دیسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND)، به طور میانگین ۹۰ درصد از اوج تاریخی خود کاهش یافته است. با این حال، به گفته کارشناسان، اکنون زمان خوبی برای خرید و سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها است؛ چراکه این ارزهای دیجیتال احتمالاً در سال ۲۰۲۳ بازدهی قابل‌توجهی خواهند داشت.

۱. ایپ کوین

در زمان نگارش این خبر، ایپ کوین در محدوده قیمتی ۴٫۰۸ دلار معامله می‌شود که ۲٫۶ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته رشد دارد.

به دلیل افزایش تبلیغات در مورد پاداش‌های استیکینگ ایپ کوین، این ارز دیجیتال اکنون در فاز خرید قرار دارد و بسیاری از معامله‌گران کریپتو سعی دارند با خرید APE و واریز آن در یک استخر استیکینگ، از این پاداش‌ها سود ببرند.

بنابراین، با فعال شدن قابلیت استیکینگ برای APE، تقاضا برای این ارز دیجیتال و در نتیجه، قیمت آن افزایش یافته است.

top-3-metaverse-tokens-ape-mana-sand-1

نمودار آدرس‌های فعال ۳۰ روزه برای ایپ کوین.

همان‌طور که در شکل بالا نیز مشاهده می‌شود، آدرس‌های فعال روزانه برای ایپ کوین طی چند هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است. متعاقباً، رشد شبکه ایپ کوین نیز افزایش یافته است.
دیسنترالند یکی از پروژه های قدیمی است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. از ۲۴ اکتبر، این ارز دیجیتال سومین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار در بخش متاورس بوده است.

 

 

انتهای چیام/