شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#اینستاگرام#ویژگی#جذاب#برای#رقابت#توییتر#عکس

ویژگی جدید و جذاب اینستاگرام برای رقابت با توییتر + عکس

ویژگی جدید و جذاب اینستاگرام برای رقابت با توییتر + عکس

چه حال‌واحوال با دوستان باشد و چه کاوش، علایق مشترک با سایر افراد دلیل استفاده‌ی مردم از اینستاگرام برقراری ارتباط با یکدیگر است؛ ازاین‌رو، اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده است که با کمک آن می‌توان به دوستان نزدیک‌تر شویم.

سرانجام قابلیت نوت (Notes) اینستاگرام برای تمام کاربران دردسترس قرار گرفت و اکنون می‌توان یادداشت‌های کوتاهی از افکار یا اتفاقات اطراف خود را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. نوتس اینستاگرام پست‌های کوتاهی است که می‌توان در آن فقط ۶۰ کارکتر متشکل از متن و ایموجی منتشر کرد و شباهت زیادی به استاتوس فراموش‌شده دارد. اینستاگرام می‌خواهد با این ویژگی با توییتر رقابت کند؛ اما درحال‌حاضر، این ویژگی مزیت رقابتی چشمگیری برای رقابت با ماهیت متن‌محور توییتر ندارد.

ویژگی نوت اینستاگرام (Instagram Notes)
ویژگی نوت اینستاگرام (Instagram Notes)

برای انتشار نوت یا یادداشت، از نوار منوی بالای صفحه وارد قسمت پیام‌های دریافتی (دایرکت) حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این قسمت بعد از به‌روزرسانی‌کردن اپلیکیشن، گزینه‌ی جدید «Leave a note» را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و هر یادداشتی که می‌خواهید به دوستانتان نمایش دهید، تایپ و انتخاب کنید که برای چه کسانی نمایش داده شود و درنهایت، روی گزینه‌ی Share در بالا بزنید.

نوت اینستاگرام منتشرشده مانند استوری به‌مدت ۲۴ ساعت در بالای اینباکس دوستان و دنبال‌کنندگانتان نشان داده می‌شود و آنها می‌توانند به آن پاسخ (Reply) دهند و مانند استوری، تمام پاسخ‌ها به‌صورت پیام دایرکت دریافت می‌شوند.

اینستاگرام اعلام کرده است باتوجه‌به بازخورد مطلوبی که از بخش Stories اینستاگرام گرفته، دو ویژگی جدید را به این بخش اضافه و آنها را آزمایش می‌کند. یکی از ویژگی‌ها مربوط به قابلیت استوری‌های زنجیره‌ای Add Yours می‌شود که پیش‌تر معرفی شد و کاربران در آن با اشتراک‌گذاشتن استوری و شروع‌کردن زنجیره و سایر دوستان و کسانی که استوری را می‌دیدند، با زدن روی گزینه‌ی Add Yours می‌توانستند استوری خود را به‌اشتراک‌ بگذارند.

منبع: زومیت