شهر خبر

هادی العامری: مکتب فرماندهان شهید باید در میان امت زنده بماند

هادی العامری: مکتب فرماندهان شهید باید در میان امت زنده بماند

رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح بر لزوم تکثیر مکتب فرماندهان پیروزی در میان ملت و لزوم گرامیداشت شهادت این فرماندهان به دلیل نیاز جامعه به آن تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، هادی العامری در سخنرانی در مراسم افتتاحیه یک مرکز فرهنگی در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی افزود: عراق در معرض توطئه ای بسیار بزرگ قرار گرفت که گذشته، حال و آینده آن را هدف قرار می‌داد. اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق برنامه ریزی شده بود. اگر فتوای مبارک مرجعیت دینی و لبیک مردم به آن نبود، امروز از عراق خبری نبود.

وی ادامه داد: دو فرمانده شهید ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی، امت و رهبران آن را در جنگ با گروه تروریستی داعش بسیج کردند در حالی که همه آنها در یأس و ناامیدی به سر می‌بردند.

العامری تصریح کرد: برای تکثیر اصول و ارزش‌های شهیدان المهندس و سلیمانی به کار خستگی ناپذیر نیاز داریم و مکتب آنها باید در میان امت زنده بماند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری تصور می‌کردند پیروزی بر داعش تروریستی یک خیال واهی است، اما به لطف فتوای مرجعیت دینی و پاسخ مردم عراق به آن به واقعیت تبدیل شد.

رئیس ائتلاف فتح بر لزوم توجه به مناسبت شهادت فرماندهان پیروزی تأکید کرد، زیرا ما به این کار نیاز داریم و باید برای تثبیت اصول، ارزش‌ها و رفتاری که این دو شهید بر اساس آن زندگی کردند، کار جدی صورت گیرد.