شهر خبر

خدائیان: با همت و اراده اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود

خدائیان: با همت و اراده اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کشور که در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان وارد شهرستان ماهنشان شده است از محل دادگستری این شهرستان بازدید و از نزدیک مشکلات این حوزه قضایی را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، خدائیان  رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری ماهنشان با ابلاغ سلام رئیس محترم قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است و انتظار عمومی ارائه یک رفتار علی(ع) گونه است و قاضی باید بداند که قضاوت با یک کار اداری متفاوت است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است و باید این اعتماد وجود داشته باشد که کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اگر موفق شویم این اعتماد را بین مردم ایجاد کنیم و مردم به دستگاه قضایی امیدوار باشند در کار خود موفق خواهیم بود.

خدائیان با تاکید بر احساس مسئولیت ارکان دستگاه قضایی اظهار داشت: اگر همه همت کرده و اراده کنیم مطمئنا اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: سفر استانی رئیس قوه قضائیه برای استان ها نعمت است و ایشان با استفاده از اختیاراتی که قانون در اختیارش گذاشته برای رفع مشکلات همکاران قضایی اهتمام دارند.

وی گفت: مشکلات همکاران قضایی شهرستان به رئیس محترم قوه قضائیه منعکس می‌شود و مطمئن باشید ایشان همه راهکارها را برای رفع این مشکلات به کارخواهد گرفت.

انتهای پیام