شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نیم‌فصل#باشگاه پرسپولیس

برنامه پرسپولیس در نیم‌فصل چیست؟

پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برنامه خاصی برای نقل و انتقالات در نیم فصل ندارد.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم پرسپولیس هفته آینده در چارچوب لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت، از حالا گمانه‌زنی‌هایی برای فصل نقل و انتقالات درباره این تیم به راه افتاده که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مسائل فعلا با واقعیت همخوانی ندارد.

در هفته‌های اخیر و در پی نیمکت‌نشینی حامد پاکدل و مهدی عبدی صحبت‌هایی در خصوص جدایی احتمالی آنها در نیم‌فصل مطرح شد اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس که هنوز پیشنهاد رسمی در خصوص این دو بازیکن نداشته موافق جدایی آنها نخواهد بود و این دو بازیکن باید این فصل را با پیراهن پرسپولیس به پایان برسانند.

بعد از جام جهانی درباره مهدی ترابی هم صحبت‌هایی مطرح شد که پیشنهادی از کشور یونان دارد اما نه پیشنهادی به پرسپولیس تا این لحظه رسیده و نه ترابی تمایل دارد که در این شرایط پرسپولیس را ترک کند چرا که او تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد تصمیمی برای آینده فوتبالی خود بگیرد احتمالا آن را به فصل آینده موکول خواهد کرد.

با این همه به نظر می‌رسد پرسپولیس قصد نقل و انتقالات آرامی را در نیم فصل سپری خواهد کرد و تغییر زیادی در لیست این تیم رخ نخواهد داد چرا که کادرفنی از شرایط بازیکنان راضی است و این تیم در پستی احساس نیاز نمی‌کند.

منبع: فارس