شهر خبر

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی سه روز آینده

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی سه روز آینده

با تداوم پایداری و سکون نسبی هوا در سه روز آینده در شهر‌های صنعتی، افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروز در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری غرب و جنوب اصفهان ، شمال و غرب فارس شمال بوشهر و برخی مناطق استان‌های ایلام کرمانشاه و لرستان افزایش ابر و بارش پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی برخی مناطق مرکزی کشور و سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار می‌رود.

شنبه در برخی مناطق کرمان، یزد، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، یکشنبه در برخی مناطق کرمان، هرمزگان، شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس جنوبی بارش پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در بخش‌هایی از کرمان و شمال هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

گفتنی است، طی این مدت بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود. با تداوم پایداری و سکون نسبی هوا طی سه روز آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران،کرج، تبریز و مشهد افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود. از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه خلیج فارس مواج است.

 

انتهای پیام