شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#تیم ملی

محمود خوراکچی: فکر می‌کنم کی‌روش در تیم ملی بماند/ شمسایی رنسانس ایجاد کرد

محمود خوراکچی: فکر می‌کنم کی‌روش در تیم ملی بماند/ شمسایی رنسانس ایجاد کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: فدراسیون فوتبال باید با تشکیل اتاق فکر بهترین تصمیم را در خصوص آینده کادر فنی برای تیم ملی داشته باشد.

محمود خوراکچی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد حضورش در مراسم ترحیم دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مجید پروین برگردن همه فوتبالیست های مطرح ایران حق استادی دارد. زمانی شاگرد او بودیم و فقدان او ما را ناراحت کرد. امیدوارم خدا به خانواده محترم پروین صبر عطا کند. در مورد فوت زنده یاد کریم باوی هم باید بگویم او سال ها با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کرد ولی با عزت از این دنیا رفت و همه ما را از فقدانش ناراحت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برگزاری جام جهانی 2022 قطر تاکید کرد: این دوره از جام جهانی واقعا جذاب و غیرقابل پیش بینی بود. در این رقابت ها درخشش تیم های آسیایی در نوع خود جالب توجه بود. به هرحال دوست داشتیم تیم ایران هم در این دوره نتایج خوبی که منجر به صعودش به دور بعد می شد را کسب می کرد اما متاسفانه با شکست برابر تیم آمریکا از رسیدن به این هدف ویژه محروم ماندیم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها افزود: ای کاش برای صعود به دور بعد به پیروزی برابر آمریکا نیاز داشتیم، در این صورت شک ندارم می توانستیم در این بازی برنده شویم اما به نظرم از آنجایی که در آن بازی به دنبال گرفتن تساوی بودیم در انتها نیز شکست خوردیم.

این دروازه‌بان قدیمی در خصوص شرایط کادر فنی پس از جام جهانی گفت: به هرحال فدراسیون فوتبال باید با تشکیل اتاق فکر بهترین تصمیم را در خصوص آینده کادر فنی اتخاذ کند. اگر قرار باشد کی روش به کارش ادامه دهد یا مربی جدیدی را به خدمت بگیریم باید حمایت همه جانبه ای را از مربی داشته باشیم. به نظر من فردی مثل اسکوچیچ زحمات زیادی در مسیر صعودمان به جام جهانی کشید اما با توجه به دانش و شناخت و رزومه بهتری که کی روش داشت، حضور او در جام جهانی به سود ما بود و با این شرایط فکر می کنم کی روش همچنان سرمربی تیم ملی ایران خواهد ماند.

500

خوراکچی که سابقه ویژه‌ای را در فوتسال دارد در مورد آخرین شرایط تیم ملی هم گفت: حضور وحید شمسایی در تیم ملی باعث ایجاد رنسانس در فوتسال شده است. تیم ملی ایران در رقابت های اخیرش با سرمربیگری وحید درخشید و این درخشش با حضور جوانان جویای نام و آینده دار رقم خورد، جوانانی که می توانند تا سال های سال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و در میادین مختلف هم افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام