شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#تهران#بورس تهران

پیشروی بورس در مدار صعودی تا کجا ادامه‌ دارد؟

همراه با کارشناسان بازار سرمایه سعید کریمی و حسین مریدسادات
پیشروی بورس در مدار صعودی تا کجا ادامه‌ دارد؟

ارزش معاملات خرد سهام که در پایان بازار روز گذشته، پس از مدت‌ها در کانال ۶ هزار میلیارد تومانی قرار گرفته بود امروز دوباره به کانال ۴ هزار میلیارد تومانی برگشت و ارزش معاملات ۴، ۸۳۲ میلیارد تومانی را به ثبت رساند. در بین صنایع خودرو و قطعات، فلزات اساسی و شیمیایی و در بین نمادها خگستر، پالایش و خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشتند. در روز چهارشنبه روند ورود پول اشخاص حقیقی در دو روز گذشته متوقف شد و حدود ۱۶۴ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

از اواخر هفته گذشته به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشور، بازارها در رالی صعودی جدیدی قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد این روزها قرعه رشد به نام بورس افتاده است. بازار سهام این روزها یکی از بهترین عملکردهای چند وقت اخیر خود را به ثبت رسانده و در فضای شعله‌ور شدن انتظارات تورمی و رشد نرخ دلار در بازار آزاد، رنگ سبزی را به سهامداران خود ارائه داده است.

در برنامه زنگ پایان امروز میزبان دو کارشناس بازار سرمایه، سعید کریمی و حسین مریدسادات بودیم و به بررسی جوانب مختلف روند صعودی جدید بورس تهران و مهم‌ترین تحولات و متغیرهای تاثیرگذار بر چشم‌انداز آتی آن پرداختیم.