شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ستاره پرسپولیس

۱۰ ستاره پرسپولیس مقابل استقلال گلزنی کردند !

۱۰ بازیکن فعلی پرسپولیس سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارند و می‌توانند این لحظه شیرین را دوباره تجریه کنند.

۱۰ ستاره پرسپولیس مقابل استقلال گلزنی کردند !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی و برگزاری این رقابت‌ها، قرار است بازی‌های لیگ برتر از هفته آینده از سر گرفته شود. حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر درحالی روز سه شنبه هفته آینده بین پرسپولیس و استقلال و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که پرسپولیس ۲ امتیاز با رقیب سنتی اختلاف دارد و صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. از همین رو دربی پیش رو از اهمییت فوق العاده‌ای برای یحیی گل محمدی و ساپینتو برخوردار است.

نکته جالبی که در پرسپولیس وجود دارد این است که از بین نفرات فعلی که عضو پرسپولیس هستند، ۱۰ نفر سابقه گل زدن به استقلال را در کارنامه دارند که آمار جالب توجهی به حساب می‌آید. وحید امیری‌، امید عالیشاه‌، مهدی عبدی‌ و علی نعمتی در دربی و با پیراهن پرسپولیس سابقه گلزنی به استقلال را دارند.

به غیر از این نفرات‌، فرشاد فرجی با پیراهن راه آهن‌، مهدی ترابی با پیراهن سایپا، سعید صادقی با پیراهن گل گهر، گولسیانی با لباس ذوب آهن و سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر با پیراهن ذوب آهن و سیامک نعمتی با پیراهن پیکان موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند.

به غیر از سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی که احتمالا برای دربی پیش رو نیمکت‌نشین هستند، سایر بازیکنان نام برده شده شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس دارند و می‌توانند باز هم در تقابل با استقلال گلزنی کنند و آمار خود را مقابل این تیم بهبود ببخشند. همچنین بازیکنانی مثل عبدی، نعمتی و عالیشاه هم این فرصت را دارند تا به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شوند و گلزنی هم بکنند.