شهرخبر

هشدار؛ جاده های 9 استان برفی و بارانی است

کدخبر: ۵۴۱۷۲۸
سرهنگ احمد شیرانی اعلام کرد که در حال حاضر شاهد بارش باران و برف در جاده‌های ۹ استان کشور هستیم.
هشدار؛ جاده های 9 استان برفی و بارانی است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین ‌گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته درباره وضعیت ترافیکی حاکم در محورهای مواصلاتی کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، در محدوده حسنکدر نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و شهریار – تهران محدوده شهرقدس پرحجم اما در حال حرکت است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران و برف در برخی از محورهای استان های چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، اصفهان و آذربایجان غربی و بارش باران در برخی از محورهای استان های لرستان، قم، کردستان و کرمانشاه هستیم.

شیرانی درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور ریگان – ایرانشهر نیز در حال حاضر مسدود است.