شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#لایحه بودجه

سخنگوی دولت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲احکام دائمی از احکام سالانه به‌صورت تفکیک شده به مجلس ارائه می شود

سخنگوی دولت: در لایحه بودجه 1402احکام دائمی از احکام سالانه به‌صورت تفکیک شده به مجلس  ارائه می شود

سخنگوی دولت گفت:امسال با توافق خوبی که بین مجلس و دولت صورت گرفت بنا شده است که به صورت مجزا این ها ارائه شوند تا نیاز نباشد هر سال این احکام تکرار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسات فوق العاده دولت برای لایحه بودجه 1402 گفت: امروز پانزدهمین جلسه فوق العاده دولت برای بررسی احکام بودجه سال1402 برگزار شد، همچنین همزمان احکام دائمی که معمولا در سنوات مختلف در بودجه تکرار می شود، بررسی می شود. امسال با توافق  خوبی که بین مجلس و دولت صورت گرفت بنا شده است که در لایحه بودجه سال آینده احکام دائمی از احکام سالانه به‌صورت تفکیک شده به مجلس محترم ارائه شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عملا تا پایان جلسه چهاردهم احکام و تبصره های بودجه 1402 را یک مرتبه مورد بحث و بررسی قرار دادیم و در مورد انها رای گیری در داخل دولت به عمل آمده است اما بسیاری از مفاد احکام و تبصره ها وابسته به مفاد احکام دائمی است و لذا تا بررسی احکام دائمی تمام نشود، نمی توان جمع بندی نهایی در رابطه با بودجه 1402 ارائه کرد.  

سخنگوی دولت تصریح کرد: با توجه به اینکه  بعد از ظهر جلسه شورای عالی محیط زیست داریم، بعد از ظهر امروز جلسه دولت برگزار نمی شود و در انتهای هفته سفر استانی اقای  رییس جمهور را داریم. 

بهادری جهرمی گفت: لذا جلسه بعدی برای بودجه که به صورت فوق العاده برگزار می شود در روز شنبه صبح خواهد بود که در سه نوبت صبح ظهر و شب جلسات مستمر ادامه دارد تا احکام دائمی تمام شود پس از ان می توانیم جمع بندی از مجموعه لایحه بودجه 1402و احکام دائمی داشته باشیم تا وارد برنامه هفتم توسعه شویم. 

انتهای پیام