شهر خبر

مهدی دادرس: با بازیکن‌سالاری عاقبت ماجرا خوب نخواهد شد/ باید از برگزاری جام جهانی فوتبال در خلیج فارس خوشحال باشیم

مهدی دادرس: با بازیکن‌سالاری عاقبت ماجرا خوب نخواهد شد/ باید از برگزاری جام جهانی فوتبال در خلیج فارس خوشحال باشیم

مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان نظرات خود را درباره برگزاری جام جهانی در قطر عنوان کرد.

مهدی دادرس، مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند برگزار جام جهانی اظهار داشت: هیچ تیمی در جام جهانی حاشیه امنیت نداشت. دیدید که تیم مراکش بالا آمد و توانست به نیمه نهایی برسد. کرواسی هم درخشان بود و نتیجه‌اش شد نیمه نهایی جام جهانی. بازی آرژانتین و هلند را دیدم که یکی از درخشان‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های جام بود.

پیشکسوت فوتبال پیش‌بینی خود درباره قهرمان جام را اینگونه بیان کرد: نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد و اتفاقات حاکم است. به شخصه دوست دارم آرژانتین قهرمان شود اما به هرحال فوتبال است و تیم‌ها همه تلاش کرده‌اند.

وی افزود: باید از این مساله استقبال کنیم. حرف‌های زیادی درباره رشوه مطرح شده اما به هر حال این مسائل گذشته است. یک کشور آسیایی در حاشیه خلیج فارس میزبان شده و باید از این اتفاق مهم استقبال کنیم.

دادرس درباره عملکرد کی‌روش گفت: کی‌روش سال‌هاست در فوتبال ایران کار کرده اما ویژگی‌های مثبت زیادی ندارد و موفقیتی برای ما کسب نکرده است. اعتقاد دارم دراگان اسکوچیچ اگر اندکی مدیریت داشت، تیم ملی را به مرحله بعد می‌برد. او از لحاظ فنی خوب بود اما مدیریت ضعیفی داشت. اتفاق خطرناک این است که بازیکن حاکم شود و حرف او بزرگتر از سرمربی در نظر گرفته شود. تا پیش از این حرف، حرف سرمربی بود و کی‌روش 8 سال حرف اول را زد. اگر بازیکن‌سالاری حاکم شود عاقبت ماجرا خوب نمی شود.

وی ادامه داد: همین حالا مربیان ایرانی می‌توانند روی نیمکت بنشینند اما کارمان بسیار سخت است. ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا در جام جهانی فوق‌العاده بودند و آینده ما دشوار خواهد بود.

801

دادرس درباره بازی‌های لیگ گفت: فوتبال بدون تماشاچی روح ندارد و امیدوارم طرفداران را در ورزشگاه‌ها مشاهده کنیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام