شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی

جام جهانی در تسخیر خرافات/ نحسی این هوادار کرواسی را هم گرفت! +عکس

هوادار نحس

هواداری که باعث شکست تیم های جام جهانی می شود توجه رسانه ها را جلب کرد.

به گزارش مشرق، غلبه بر ژاپن و پیروزی بزرگ برابر برزیل، باعث شد تا بسیاری از هواداران کرواسی نسبت به پیروزی تیمشان برابر دیگر غول آمریکای جنوبی یعنی آرژانتین امیدوار شوند و برای دومین دوره متوالی، پای به بازی فینال بگذارند. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تیم زلاتکو دالیچ با شکست سنگین سه بر صفر برابر آلبی سلسته، راهی بازی رده بندی شد.

اما نکته ای که پس از شکست کرواسی مورد توجه قرار گرفته، انتشار گسترده تصاویر یک هوادار با لباس تیم های شکست خورده در جام جهانی است. مسئله ای که باعث شده او به یک هوادار منحوس در قطر تبدیل شود!

محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم های جام جهانی می دانید!

چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم هایی بوده که ماجومبا پیراهن آنها را بر تن کرده است!

جام جهانی در تسخیر خرافات/ نحسی این هوادار کرواسی را هم گرفت! +عکس

شاید تصادفی باشد ولی او در دیدار افتتاحیه از قطر حمایت کرد که با شکست میزبان برابر اکوادور همراه بود. نکته عجیب اینکه او در بازی آرژانتین و عربستان، پیراهن آلبی سلسته را پوشید که در آن بازی نیز یاران مسی تن به شکست دادند!

او در دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، پیراهن برزیل، هلند، پرتغال و انگلیس را پوشید. باورکردنی نیست، ولی تمامی این تیم ها شکست خورده و با جام جهانی خداحافظی کردند! پیش از این نیز او از کره جنوبی، سنگال و اسپانیا نیز حمایت کرده بود که این تیم ها نیز از جام کنار رفتند.

داستان وقتی عجیب تر می شود که بدانیم ماجومبا با پوشیدن پیراهن کرواسی راهی استادیوم لوسیل شد و در عین ناباوری، تیم دالیچ نیز برابر آرژانتین مغلوب شد تا این سلبریتی عمانی به یک هوادار منحوس و رقم زننده شکست تیم ها معروف شود.

نکته جالب این است که پیش از دیدار آرژانتین و کرواسی، فالوئرهای ماجومبا از جمله هواداران مراکشی در قطر، با ارسال کامنت های فراوان در صفحه شخصی این هوادار منحوس، از وی خواسته بودند که پیراهن تیم فرانسه را در بازی نیمه نهایی با مراکش بپوشد. آنها امیدوارند که طلسم این سلبریتی عمانی باعث شکست خروس ها شود و تیم ولید الرکراکی به فینال جام جهانی برسد. حالا و با شکست کرواسی، قطعا او با درخواست های بیشتری برای پوشیدن لباس فرانسه روبرو می شود.

منبع: ورزش سه