شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#جام جهانی#تیم ملی ایران

تیم ملی ایران به جوانگرایی نیاز دارد/ قطری‌ها میزبان مناسبی برای جام جهانی هستند

تیم ملی ایران به جوانگرایی نیاز دارد/ قطری‌ها میزبان مناسبی برای جام جهانی هستند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قطر به خوبی از مسابقات جام جهانی 2022 میزبانی کرد.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 به میزبانی قطر اظهار داشت: برگزاری این رقابت ها در یک کشور آسیایی پیام خوبی داشت. قطر به خوبی میزبانی کرد و تنها مساله ای که باعث حسرت ما شد، این بود که با وجود داشتن شانس بالا برای صعود، نتوانستیم به این هدف برسیم. مردم انتظار داشتند تیم ملی در این دوره بتواند به دور بعدی صعود کند ولی حیف شد که این اتفاق برای تیم ملی و فوتبال ما رخ نداد.

وی در خصوص شرایط فنی جام جهانی تاکید کرد: بازی‌ های برگزار شده در این دوره از جام جهانی نشان داد فاصله تیم ها چقدر کم شده و مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه اشاره‌ای به عملکرد ایران در جام جهانی داشت و در این خصوص افزود: عملکرد کلی ایران در این رقابت ها بد نبود اما همه ما از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم، به خصوص در بازی برابر آمریکا تیم ملی می توانست قوی تر ظاهر شود و حریف را شکست داده و به دور بعدی صعود کند.

حسین خبیری در مورد آینده تیم ملی گفت: می توانیم برای آینده به مربیان داخلی اعتماد کنیم. اگر فراتر از رنگ ها به قضیه نگاه کنیم ما مربیانی مانند یحیی گل محمدی، امیر قلعه نویی، علی دایی، جواد نکونام و.... را در فوتبال‌مان داریم که می توانند برای تیم ملی آینده خوبی را ترسیم کنند. این در حالی است که با توجه به بالارفتن میانگین سنی بازیکنان، این تیم نیازمند پوست اندازی و جوانگرایی است. در سال های قبل شاهد بودیم مربی مانند محمد مایلی کهن توانست نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کند، تیمی که سال های سال توانست عملکرد خوبی در میادین مختلف داشته باشد.

55

خبرنگار: علی شفیعی جم  

انتهای پیام