شهر خبر

یزدان شیخ اکبری: به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم کاراته ایران عملکرد خوبی در آسیا داشته باشد

یزدان شیخ اکبری: به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم کاراته ایران عملکرد خوبی در آسیا داشته باشد

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنیم، هدفی که رقبای ما هم آن را دنبال می‌کنند.

هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا بزرگسالان و بیستمین دوره قهرمانی آسیا در رده‌های سنی پایه و اولین دوره رقابت‌های پاراکاراته طی روزهای ۲۵ الی ۲۹ آذر (۱۶ الی ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲)، در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد. 

یزدان شیخ اکبری، عضو تیم‌ ملی کاتای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص میزان آمادگی خود برای شرکت در این دوره از مسابقات اظهار داشت: چند مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بشخصه هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر آمادگی روحی و روانی وضعیت مطلوبی دارم. من در بخش تیمی کاتا حضور خواهم داشت و امیدوارم بتوانیم آنچه را که زیر نظر کادر فنی تمرین کردیم در مسابقات به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید این دوره روی سکو مسابقات قرار بگیرید؟ گفت: هیچ ورزشکاری دوست ندارد دست خالی از مسابقات برگردد، این به این معنی است که علاوه بر ما که تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم رقبای ما هم با همین افکار گام در مسابقات می‌گذارند. تمام هدف و تلاش ما این است که بتوانیم نتیجه‌ای در شان کاراته ایران کسب کنیم و مطمئن باشید به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنیم. 

این ملی پوش جوان تیم کاتای کشورمان با بیان اینکه کاتا در ایران پتانسیل خوبی دارد، افزود: کاتای ایران یک رشته دارای پتانسیل است اما آنچه که مهم است حمایت است، هرچند حمایت‌ها انجام می‌شود اما کافی نیست. 

یزدان شیخ اکبری در پایان با اشاره به مراسم بدرقه تیم‌ ملی با حضور حمید سجادی گفت: کاروان "ایران ما" پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مزار شهدای وزارت ورزش و جوانان و بدرقه شخص وزیر ورزش حاضر شد، امیدوارم که دعای خیر این شهدا بدرقه راه ما باشد و بتوانیم ما هم مانند این عزیزان پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزار دربیاوریم.

انتهای پیام