شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تعداد

رئیس اتاق اصناف تهران: دستور پلمب هیچ واحدی را صادر نکردیم/ تعداد واحدهای پلمب شده انگشت‌شمار است

رئیس اتاق اصناف تهران: دستور پلمب هیچ واحدی را صادر نکردیم/ تعداد واحدهای پلمب شده انگشت‌شمار است

ایلنا نوشت:رئیس اتاق اصناف تهران خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد هماهنگی بین نهادهای امنیتی و اتحادیه‌های مربوطه در پلمب واحدها ایجاد شده است. فراوانی آمار و تعداد واحدهای پلمب شده قابل توجه نیست که بخواهیم در این موضوع ورود و یا اظهارنظر کنیم.

علی توسطی ، در پاسخ به این پرسش که شاهد پلمب برخی از واحدهای صنفی از سوی دستگاه‌های امنیتی بودیم آیا اتاق اصناف تهران برای حل مشکل این واحدها ورود خواهد کرد؟ گفت: اتاق اصناف دستور پلمب شدن هیچ واحد صنفی تحت عنوان تعطیل شدن و یا بستن در روزهای خاص را صادر نکرده است. در مواردی نهادهای نظارتی بنا به صلاحدید خود در این قضایا ورود و برخورد کردند. لازم به ذکر است که تعداد این واحدها بسیار انگشت‌شمار است.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: اتاق اصناف در این ایام هیچ دستور پلمبی را صادر نکرده است.

توسطی تصریح کرد: اتاق اصناف وظیفه خود می‌داند که از منافع افراد و واحدها صنفی بنا به قانون در هر زمینه‌ای از جمله مسائل مالیاتی، تعزیراتی و تدوین قوانین حمایت کند.

اتاق اصناف دستور پلمب هیچ واحدی را صادر نکرد/ تعداد واحدهای پلمب شده انگشت‌شمار است

وی با بیان اینکه آماری از تعداد واحدهای پلمب شده ارائه نشده است، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد هماهنگی بین نهادهای امنیتی و اتحادیه‌های مربوطه در پلمب واحدها ایجاد شده است. اما هیچ هماهنگی بین اتاق اصناف تهران و نهادهای امنیتی برای پلمب واحدها ایجاد نشد.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران؛ فراوانی آمار و تعداد واحدهای پلمب شده قابل توجه نیست که بخواهیم در این موضوع ورود و یا اظهارنظر کنیم.

توسطی تصریح کرد: اولویت اتاق اصناف در این مقطع حفظ آرامش و امنیت بازار و واحدهای صنفی است؛ اگر نهادهای نظارتی تصمیم گرفتند بنا به اطلاعات و مصالحی که خود در نظر دارند واکنشی از خود نشان بدهند این موضوع دیگر به رفتار و کنشی که آن واحدها صنفی انتخاب کرده باز می‌گردد.

وی ادامه داد: اتاق اصناف در چارچوب قانون در همه جا ورود می‌کند اما در مواردی که برای ما ابهام وجود دارد سعی داریم که در آن زمینه‌ها اظهار نظری نداشته باشیم.

217