شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ورزشگاه#فرانسه

دیدیه دشان:

شانس مراکش با ما برابر است/ جو ورزشگاه بر ضد ما خواهد بود

شانس مراکش با ما برابر است/ جو ورزشگاه بر ضد ما خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال فرانسه گفت: مراکش به اندازه ما شانس بازی در فینال را دارد. می‌دانم که ورزشگاه در اختیار مراکشی‌ها خواهد بود و به شدت تیم‌شان را تشویق خواهند کرد.

به گزارش مشرق، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در نشست خبری پیش از دیدار با مراکش در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ما مطمئن خواهیم شد که راه حلی برای نفوذ به خط دفاعی مراکش پیدا کنیم. این تیم توانایی دفاع بسیار خوبی را دارد و حریفان آن‌ها راه حل نفوذ به دفاع این تیم را پیدا نکرده‌اند. نمی‌توانیم مراکش را فقط به کیفیت خط دفاعی‌اش کاهش دهیم اما مراکش تیمی است که با یک سازمان منطقی بهترین دفاع را انجام داده است.

وی افزود: من هدف را از یک مسابقه به مسابقه دیگر تغییر نمی‌دهم. همیشه میل به داشتن توپ و خطرناک بودن در زمین حریف را خواهیم داشت. مراکش نیز در این بازی برنامه‌های خودش را خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فرانسه ادامه داد: بازیکنان من می‌دانند که از آنها چه انتظاراتی دارم و به آنها در مورد شور و شوق مراکشی برای بازی فردا هشدار دادم. مراکش به اندازه ما شانس بازی در فینال را دارد. می‌دانم که ورزشگاه در اختیار مراکشی‌ها خواهد بود و به شدت تیم‌شان را تشویق خواهند کرد. البته برای ما تفاوتی با بازی‌های قبل ندارد و کاملا آماده‌ایم. جو ورزشگاه بر ضد ما خواهد بود و به خوبی از این قضیه مطلع هستیم. ما بازی خودمان را خواهیم کرد.

دشان در رابطه با آنتوان گریزمان گفت: گریزمان این توانایی را دارد که چهره تیم را تغییر دهد. او بیشتر به فکر کار تیمی است. آنتوان این توانایی را دارد تا جریان بازی را برای ما عوض کند. او از نقش جدیدش در تیم که پشت مهاجمان بازی می کند، راضی است. اولین وظیفه گریزمان بازپس گیری توپ نیست ولی این کار را هم خوب انجام می‌دهد. او همیشه تیم را در اولویت قرار می‌دهد و بازیکنی بخشنده و فداکار در میانه زمین است.

سرمربی تیم ملی فرانسه در رابطه با دایوت اوپامکانو نیز گفت: او هنوز بازیکن جوانی است ولی پتانسیل بالایی دارد. از اینکه در ترکیب اصلی روی او اصرار کردم، پشیمان نیستم. او مدافعی است که سریع بازی می‌کند، در دوئل‌ها خوب است و کیفیت تکل خوبی دارد.

دیدار تیم‌های فرانسه و مراکش فردا (چهارشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا