شهر خبر

تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش قطعی است؟

قرار است اعضای هیئت رئیسه در نشست بعدی خود در مورد آینده تیم ملی تصمیم بگیرند.

تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش قطعی است؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت از دوحه در فرودگاه امام به خبرنگاران گفت اکنون زمان حمایت از کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی است. این بدین معنی است که او تمایل دارد هم چنان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد.

بعد از گذشت چند روز از پایان بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه این بار معاون ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش حمایت کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه صحبت‌های زیادی در مورد ادامه همکاری با کی‌روش مطرح می‌شود و فدارسیون هم پاسخی نداده و آیا وزارت ورزش از حضور او حمایت می‌کند، گفت: کی‌روش یا هر سرمربی دیگری یک فدراسیون دارد. یک کمیته فنی دارند و آنها تصمیم می‌گیرند.

پولادگر در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد کی‌روش برای وزارت ورزش راضی‌کننده بوده؟ گفت: در این مورد کارشناسان باید صحبت کنند ولی به نظر من با توجه به حواشی زیادی که وجود داشت تیم را خوب مدیریت کرد.

مدیریت و نظم کارلوس کی‌روش دلیل اصلی حمایت وزارت ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش است. همان فاکتوری که اسکوچیچ از آن بی بهره بود.

اما سوال مهم این است که آیا بهتر نیست تیم ملی به مربی ای محول شود که جدا از نظم و دیسپلین دانش فنی خوبی داشته باشد تا تیم ملی با هدایت او پیشرفت کند.

قرار است اعضای هیئت رئیسه در نشست بعدی خود در مورد آینده تیم ملی تصمیم بگیرند.