شهر خبر

اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام برگزار می‌شود

اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام برگزار می‌شود

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان و آقایان در یک اردوی دو هفته‌ای شانس خود برای حضور در تیم ملی را محک می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام ۲۲ قایقران برتر بانوان و آقایان در بخش کایاک و کانو به اردوی انتخابی دعوت شدند.

این اردو ۲۱ آذر در دریاچه آزادی آغاز شده و تا ۴ دی ادامه خواهد داشت.  پدرو سنا سرمربی تیم ملی آبهای آرام، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان و مجتبی تاج و مصطفوی روانشناسان این تیم هستند.

احمدرضا طالبیان از اصفهان، امیرحسین آقامیرزایی، یزدان زراعت‎‌کار و عباس حسینی از گیلان و محمد میرزایی و فربود کیانی از تهران در کایاک آقایان، عرفان زنده‌پی از بوشهر و محمد عباسی و محمد شکوری از گیلان در کانوی بانوان، پدیده پهلوان‌زاده، ارشین رضانژاد، ترنم اکبرزاده و سارا حسینی از تهران، کیانا گلبندها از البرز، سما یاسمی از کرمانشاه و گلناز غضنفریان از مازندران در کایاک بانوان و هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری از تهران، شیما داناپور از آذربایجان شرقی، نسترن خیرالهی از اصفهان و نادیا تالانک از کرمانشاه در کانوی بانوان ورزشکاران دعوت‌شده به این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی آبهای آرام هستند.

انتهای پیام