شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی

عکس | طرح تمسخرآمیز برای ۲فینالیست احتمالی جام جهانی | کاش این اتفاق هرگز نیفتد!

یکی از صفحه‌های اینستاگرامی شوخی جالبی با دو تیم مراکش و کرواسی در جام جهانی کرد.

جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین، مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی امشب با دیدار آرژانتین و کرواسی در حالی برگزار می‌شود که تیم کرواسی دو دیدار خود در مرحله یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی را با پیروزی در ضربات پنالتی پشت سر گذاشت. کروات‌ها در مرحله یک‌هشتم به مصاف ژاپن رفتند که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی دو تیم همراه شد و سپس تیم دالیچ با درخشش دروازه‌بان خود موفق شد سامورایی‌ها را شکست دهد. آن‌ها همچنین در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی هم به مصاف برزیل رفتند که اتفاقات بازی مقابل ژاپن در این دیدار هم تکرار شد و آن‌ها در ضربات پنالتی سلسائو را شکست دادند و حریف آرژانتین شدند.

در طرف مقابل هم مراکش و فرانسه فرداشب به مصاف هم می‌روند. مراکشی‌ها که شگفتی‌ساز جام لقب گرفتند، در گروهشان صدرنشین شده و مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی پیروز شدند؛ پرتغال را هم با نتیجه ۱-۰ شکست دادند تا برای اولین بار یک تیم عربی راهی نیمه‌نهایی جام جهانی شود.

حالا یک صفحه اینستاگرامی با انتشار عکسی شوخی جالبی با فینالیست شدن دو تیم مراکش و کرواسی انجام داده. دو تیمی که در گروه F با یکدیگر هم‌گروه بودند و بازی آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صفحه ۹gag در شرح تصویر زیر نوشت: مراکش و کرواسی در فینال جام‌جهانی؛ ۱۲۰ دقیقه انتظار برای ضربات پنالتی!

باید منتظر ماند و دید در نهایت این دو تیم راهی فینال خواهند شد یا نه. اگر این اتفاق بیفتد شاید هواداران فوتبال آرزو کنند هرگز بازی دو تیم برای رسیدن به ضربات پنالتی دنبال نشود.