شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جام جهانی#آرژانتین#قطر

بغض سرمربی فوتبال ترکید؛ در جام جهانی برای غرور بازی کردیم، نه پول!

سرمربی آرژانتین هنگام تشریح وضعیت تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احساساتی شد.

مسی و اسکالونی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی آرژانتین امشب باید در دیداری حساس در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی کرواسی برود و اسکالونی امید زیادی به صعود به فینال این رقابت‌ها دارد.

او در گفتگو با سایت فیفا به روحیه تیمی بازیکنانش اشاره کرده و مدعی شد که یکی از دلایل قدرت بالای آنها ارتباط عمیقی است که با مردم آرژانتین دارند.

سرمربی آرژانتین در حالی که نمی‌توانست اشک‌هایش را نگه دارد گفت:« این تیم برای آنها بازی می‌کند. این تیم برای مردم کشور بازی می‌کند. آنها برای غرور به میدان می‌روند، نه برای پول. همه ما می‌دانیم که آنها چه تلاشی می‌کنند. همه تصاویر مردمی که همه چیزشان را کنار گذاشتند تا کنار ما باشند دیدیم. امیدواریم که بتوانیم این لذت را برای آنها به ارمغان بیاوریم.»

فکر کردن به رویای بالا بردن جام قهرمانی باعث شد که او بیشتر اشک بریزد:« این موضوع به شرایط و اتفاقات خاص دیگری هم بستگی دارد اما با تمام وجود برای رسیدن به این لحظه تلاش خواهیم کرد.»

رودریگو دی پل نیز دیگر بازیکنی است که از حضور در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیار خوشحال است و این اتفاق باعث شده که او احساساتی شود.

این بازیکن ساعتی پیش از بازی برابر کرواسی با انتشار ویدئویی از خودش در حالی که مشغول تماشای ضربات پنالتی در این بازی بود و پس از گل شدن آخرین ضربه توسط لائوتارو مارتینز روی چمن نشست و شروع به گریه کرد نوشت:« فردا بیشتر از هر زمان دیگری در کنار هم خواهیم بود!»