شهر خبر

انجمن منتقدان لس آنجلس دو فیلم را برای جایزه اصلی برگزیدند

به انتخاب اعضای این انجمن، دو فیلم «همه‌چیز همه‌جا به یکبار» به کارگردانی مشترک دانیل کوان و دانیل شاینرت و فیلم «تار» ساخته تاد فیلد به صورت مشترک برنده جایزه اصلی انجمن شدند.

همه چیز همه جا به یکباره

Catch-it-from-5-May-2020-onwards-on-Astro-Best-581.jpeg

خلاصه:همه چیز از جایی شروع می‌شود که اولین و همسرش برای مشکلات مالیاتی به اداره مالیات می‌روند و در آنجا اولین نسخه‌ای از همسرش را می‌بیند که در واقع از جهانی موازی به دنیای آنها آمده است. اولین متوجه می‌شود که او تنها کسی است که می‌تواند ناجی جهان باشد.

تار

637c463ed757d-20438

خلاصه:داستان این فیلم در دنیای بین‌المللی موسیقی کلاسیک اتفاق می‌افتد و بر شخصیتی به نام لیدیا تار متمرکز است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان و رهبران ارکستر زنده دنیا و اولین رهبر زن ارکستر بزرگ آلمانی شناخته می‌شود. فیلمی که به بررسی ماهیت متغیر قدرت و تاثیر آن در دنیای مدرن ما می‌پردازد.

 

در بخش بهترین کارگردانی این انجمن نیز جایزه به تاد فیلد برای فیلم «تار» تعلق گرفت. در این بخش اس.اس راجامولی برای ساخت فیلم «آرآرآر» در رتبه دوم قرار گرفت.

در شاخه بهترین بازیگری نقش اول که مربوط به نقش آفرینی زن و مرد نقش اول سال است جایزه به کیت بلانشت برای فیلم «تار» و بیل نایی برای فیلم «زندگی» به صورت مشترک رسید.

انجمن منتقدان لس‌آنجلس جایزه بهترین فیلمنامه امسال را نیز به فیلم «تار» و فیلمنامه نویس آن تاد فیلد اهدا کرد.

فیلم «ای‌او» ساخته یرژی اسکولیموفسکی محصول لهستان نیز جایزه بهترین فیلم خارجی زبان این انجمن را کسب کرد. در این بخش فیلم «عمر مقدس» محصول فرانسه در رتبه دوم جای گرفت. جایزه بهترین انیمیشن انجمن نیز به «پینوکیو» اثر استاپ‌موشن گی‌یرمو دل تورو رسید.

کلر دنی فیلمساز سرشناس سینما نیز جایزه افتخاری انجمن را دریافت کرد.

انتهای پیام