شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت#وزارت دفاع

تقویت مؤلفه های تولید قدرت، راهبرد اصلی وزارت دفاع است/ اجازه نمی دهیم دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند

تقویت مؤلفه های تولید قدرت، راهبرد اصلی وزارت دفاع است/ اجازه نمی دهیم دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: تقویت مؤلفه های تولید قدرت راهبرد اصلی در وزارت دفاع است و این مسیر با همت، قدرت و سرعت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست مشترک با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با مرور تحولات بین المللی و منطقه ای و ارایه تحلیلی از تهدیدات دشمنان افزود: وزارت دفاع مصمم به پی گیری اهداف و مأموریت های واگذار شده است و اجازه نمی دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به عملیات روانی بی سابقه و جنگ ترکیبی دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن توانایی های قدرت ساز و ظرفیت های نقش آفرین جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و بین الملل افزود: تقویت مؤلفه های تولید قدرت، راهبرد اصلی ما در وزارت دفاع است و این مسیر با همت، قدرت و سرعت ادامه دارد و ما شاهد پیشرفت های چشم گیر و رشد های جهشی هستیم.

در این نشست وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آگاهی مناسب اعضای کمیسیون از پیشرفت های دفاعی کشور و طرح های در دست اجرا، ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای جهشی حمایت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را از برنامه های دفاعی از اولویت های مجلس شورا اسلامی دانست.

در این نشست تعاملی و صمیمانه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدگاه ها و پیشنهادات خود را مطرح و وزیر دفاع دستورات لازم را به مسئولان وزارت دفاع صادر کرد.

انتهای پیام