شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#فدراسیون فوتبال#برزیل

مربی بعدی برزیل سبک خوبی دارد

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، از گزینه مدنظر فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت این تیم حمایت کرد.

مربی بعدی برزیل سبک خوبی دارد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 حذف تیم ملی برزیل از جام جهانی 2022 قطر با شکست برابر تیم ملی کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی باعث تعجب و ناراحتی بسیاری شد.
تیته به عنوان سرمربی این تیم نیز پس از سال‌ها حضور روی نیمکت برزیل در نهایت از جمع آنها جدا شد تا تلاش‌های فدراسیون فوتبال این کشور برای یافتن جانشینی برای او آغاز شود.
رونالدو در کانال یوتیوبش در پاسخ به سوالی درباره این که آیا پپ گواردیولا گزینه اصلی برای سرمربیگری برزیل است گفت:« علاقه زیادی به او وجود دارد و صحبت‌هایی با نزدیکان او هم صورت گرفته است اما او ترجیح داد قراردادش را با منچسترسیتی تمدید کند. شاید توافق با او برای فدراسیون دشوار بود چون گواردیولا بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال به عنوان مربی دارد.»
نام گزینه‌های دیگری مانند خوزه سامپائولی، ژرژ ژسوس، دوریوال جونیور، مانو منزس، فرناندو دینیز، رناتو گواچو آبل فریرا هم در کنار نام تیم ملی برزیل به گوش می‌رسد.
به نظر می‌رسد که رونالدو با حضور دینیز بیشتر از سایرین موافق باشد. او در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم همه شگفت‌زده خواهند شد. فدراسیون فوتبال برزیل او را در نظر دارد. از نظر من نام‌های دیگری هم هستند که هنوز مطرح نشده است. سعی می‌کنم بیشتر بررسی کنم تا متوجه شوم اما شاید دینیز گزینه جذابی برای تیم ملی باشد. او سبک بازی خوبی دارد و این را در زمین به نمایش می‌گذارد.»


اسطوره فوتبال برزیل با تمجید از دینیز اضافه کرد:« شاید بسیاری این که او قهرمانی ندارد را زیر سوال ببرند اما از نظر من مربی خوبی است. بی‌صبرانه منتظر انتخاب مربی بعدی هستم. این تصمیم بسیار مهمی برای چرخه بعدی است و هرچقدر زودتر کارش را شروع کند، بهتر خواهد بود. فکر می‌کنم نام‌های بزرگی به برزیل خواهند آمد.»