شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#بازی دوستانه#تیم فوتبال

استقلال حسابی پرسپولیسی ها را ترساند

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از تقابل با پرسپولیس، با پنج گل از سد ملوان گذشت.

استقلال حسابی پرسپولیسی ها را ترساند

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 در ادامه دیدارهای دوستانه استقلال که پیش از آغاز دوباره لیگ برتر برگزار می شود، آبی پوشان امروز در سومین بازی تدارکاتی خود به مصاف ملوان رفتند که این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در این بازی که پشت درهای بسته و بدون حضور اهالی رسانه برگزار شد، موفق شدند با یک پیروزی پر گل، خود را برای شروع لیگ برتر آماده کنند.

نیمه نخست این بازی با گل لحظات پایانی محمد محبی به سود آبی ها به پایان رسید. این نیمه ۵۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در دقیقه ۴۵ ضربه سر آرش رضاوند را سعید کریمی بازیکن ملوان از روی خط دروازه با دست بیرون کشید تا داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کند و این ضربه را محمد محبی وارد دروازه ملوان کرد.


به دلیل خطای هند بازیکن ملوان، کریمی از بازی اخراج شد اما با توجه به توافق مربیان، یک بازیکن دیگر از ملوان به جای او وارد زمین شد.

در نیمه دوم تیم استقلال ابتدا روی ارسال مهری و ضربه سر محبی به گل دوم رسید و در ادامه روی پاس محبی، مهدی قایدی موفق شد در مصاف تک به تک گل سوم را به ثمر برساند.


در اواسط نیمه دوم امیرعلی صادقی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان ملوان اقدام به شوت زنی کرد که دروازه‌بان ملوان توپ را دفع کرد اما عزیزبک آمانوف روی ریباند موفق شد دروازه ملوان را برای بار چهارم باز کند.

با این‌حال این پایان کار نبود و در اواخر نیمه دوم، روی پاس امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری موفق شد گل پنجم را برای استقلال به ثمر برساند.

در این دیدار ریکاردو ساپینتو در طول بازی از بازیکنان خود به طور متناوب استفاده کرد.

پیش از این دیدار ساپینتو و مازیار زارع برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و باهم عکس یادگاری گرفتند. قضاوت این بازی را مهدی سیدعلی برعهده داشت.

این سومین بازی تدارکاتی استقلال در زمان تعطیلی مسابقات لیگ برتر بود. آبی ها با نتیجه 2 بر یک برابر هوادار تن به شکست دادند و جدال شاگردان ساپینتو برابر نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک – یک به پایان رسید.


استقلال در آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر، در تاریخ 29 آذر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.