شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فروش ویژه#آذرماه
شرکت ایران خودرو دیزل خبر داد؛

آغاز فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی آذرماه ۱۴۰۱+جزئیات

کدخبر: ۵۴۱۱۷۵
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ خبر داده است.
آغاز فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی آذرماه ۱۴۰۱+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikd.ir انجام خواهد شد، امکان خرید مدل‌های رنگی پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح، روش‌های نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت و همچنین امکان انتخاب این محصول در چهار رنگ که عرضه آن از ماه گذشته آغاز شده، پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل نموده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستمهای ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقمندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.