شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

لیگ برتر فوتسال؛ آنچه پس از ۱۷ هفته گذشت

لیگ برتر فوتسال؛ آنچه پس از ۱۷ هفته گذشت

دو سوم از مسابقات لیگ برتر فوتسال گذشته و حالا می‌توان وضعیت تیم‌های را تا حدی بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران برگزار شد و در آن مدعیان قهرمانی همه پیروز شدند.

مس سونگون مقاومت البرز را ۶-۳ شکست داد تا همچنان فاصله‌اش با رقبا حفظ شود. سونگونی‌ها هم‌اکنون از ۱۷ بازی ۴۵ امتیاز کسب کرده‌اند.

کراپ الوند و گیتی پسند هم به ترتیب ۴-۳ و ۶-۲ به ترتیب مقاومت البرز و فرش‌آرا را شکست دادند تا همچنان به ترتیب با ۳۷ و ۳۶ امتیاز در جدول رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار داشته باشند. کراپ امسال پدیده لیگ بود و در ابتدا توانست در صدر قرار گیرد. در ادامه اما با اندکی افت آن‌ها صدر را واگار کردند. گیتی‌پسند اما در حد انتظارها کار نکرده و هفته گذشته هم درگیر حواشی جریمه بازیکنان بابت شکست شده بود.

در جدول رده‌بندی فعلی مس سونگون را با توجه به اختلاف ۸ امتیازی با کراپ رده دومی باید مدعی اصلی قهرمانی دانست. آن‌ها با ۸۳ گل زده بهترین آمار را ثبت کرده‌اند و تنها خط تیره جدول متعلق به ستون تساوی برای آن‌ها است. مسی‌ها آمار بهترین تفاضل، بیشترین برد و کمترین شکست را هم برای خود ثبت کرده‌اند که ماحصل آن صدرنشینی قاطعانه آن‌ها شده است.

در انتهای جدول هم رکن‌آذین خاورمیانه که ۱۵ بازی از ۱۷ بازی‌اش را شکست خورده قرار گرفته که تنها ۴ امتیاز دارد و با توجه به اختلاف ۷ امتیازی با مقاومت البرز رده سیزدهمی به نظر می‌رسد آن‌ها از همین حالا باید غزل خداحافظی با لیگ برتر بخوانند.

انتهای پیام